Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
maandag 28 november 2011

Sinterklaas/Kerst - Boeken Wishlist!

Drie dagen geleden zagen jullie mijn CD-wishlist voor Sinterklaas en Kerst. Vandaag heb ik een heleboel boeken die ik graag nog zou willen hebben en die ook ergens op mijn lijstje stonden!

It's not how good you are, It's how good you want to be - Paul Arden.
Ik ben weg van de titel. Deze zegt iets wat je altijd in je hoofd moet houden, want ik geloof hier echt in! Voor de rest lijkt het me een heel interessant boek!
Bloghelden - Frank Meeuwsen.
Dit boek hebben veel bloggers die ik volg. Het lijkt me ook een heel leuk boek! 


Bezwering - Kelly Armstrong.
Dit boek staat al echt heel lang op mijn lijstje. Ik hou van dit soort boeken!
Wings - Aprillyne Pyke.
Ook dit boek is één van de 'fantasy-boeken' die op mijn lijstje staan! De titel maakt het voor mij al echt zo van: Ik wil deze hebben! 

Evermore De Onsterfelijken - Alyson Noel.
Over dit boek heb ik veel gehoord en ben ontzettend nieuwschierig geworden!
Kwetsbaar - Tatiana de Rosnay.
Deze wil ik graag hebben voor school! Ik moet daarvoor allemaal boeken van Nederlandse schrijvers lezen en deze hoort daar ook bij! 


Het huis van de nacht - serie.
Verraden & Uitverkoren - P. C. Cast & Kristin Cast.
Deze twee boeken zijn het tweede en derde deel van Het huis van de Nacht - serie. Ik heb het eerste deel en nadat ik dat boek had gelezen wilde ik gewoon de hele serie hebben!


Betoverd - Kami Garcia & Margaret Stohl.
En weer zo'n 'fantasy-boek'. Ik hoef er niet veel meer over te zeggen, toch?
Sugar & Spice - Lauren Conrad.
Ik weet het, het is zo'n oud boek al! Ik heb de twee eerste delen, maar toch heb ik deze nooit gekocht! En nog steeds wil ik hem hebben ook!


The Vampire Diaries - Razernij & Duister Weerzien + Duisternis.
Wie kent de TV-serie niet? En wie is er nou niet gek op Damon? Ja, ja, of Stefan... Nou ik ook. En het eerste deel van de boeken heb ik dan ook gekregen van mijn vader. Nu wil ik meteen de andere delen ook hebben! Dus die gaan ook zo mijn verlanglijstje op!  


Carry Slee - Joël.
Oké, misschien vinden jullie mij er te oud voor, maar ik ben nog steeds gek op boeken van Carry Slee! Het is een soort jeugdherinnering van me en ik blijf benieuwd naar haar boeken. Vandaar ook deze!
De nieuwe regels van social media - David Meerman Scott.
  Ook dit boek ben ik op veel blogs tegen gekomen en ook ik ben hier weer heel benieuwd naar!

Welke boeken staan er op jullie verlanglijstje? En naar welk boek ben je benieuwd?


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive