Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
dinsdag 29 november 2011

Mijn drukke schema in December!

Vorige week heb ik te horen gekregen dat ik vanaf volgende week geen werk meer heb. Hier later meer over, want ik weet niet of ik er nu iets over wil schrijven of misschien over een week of twee, wanneer alles wat meer bezonken is. Aan de ene kant is het natuurlijk rot, maar aan de andere kant komt het goed uit vanwege mijn drukke schema!



Met mijn musicallessen zou ik op 18 december een optreden hebben met een koor. Dit zorgt dat er veel tijd opgeslokt wordt met oefenen! Daarbij hebben we ook nog eens geregeld dat we kunnen optreden bij een basisschool en ook hier oefenen we elke week voor! Dit gaat bij elkaar ontzettend veel tijd kosten! Maar I like it!

Ook hebben wij bij ons in de buurt een lichtjesdag. Het heet Vreeswijk bij Kaarslicht en dan wordt de hele wijk versierd met allemaal kaarsjes. Het is ontzettend mooi en apart om te zien! Dus ben je in de buurt? Neem een kijkje op 14 december!

Daarbij komen natuurlijk ook nog de feestdagen! Sinterklaas bij mijn oma en Kerst bij mij thuis en bij mijn andere opa en oma. En natuurlijk de jaarswisseling niet te vergeten! Ik heb er zoveel zin in! Het hele jaar kijk ik hier naar uit! Het is altijd zo'n gezellige maand!


Maar mijn vraag is: Willen jullie hier artikelen over lezen? Hoe dit allemaal gaat en hoe ik het heb ervaren? Natuurlijk zal ik er veel foto's bij maken en misschien wel een paar vlogs! Aangezien ik heel leuk met mijn vlogkanaal ben begonnen, maar nooit verder iets heb geupload, haha!

Wat vinden jullie ervan? Artikelen en filmpjes?

Sorry, ik had voor de rest geen tijd voor een echt artikel. Deze drie dagen heb ik het heel druk met school! Excursies, toetsen en ontzettend veel huiswerk!

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive