Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
woensdag 23 november 2011

Afvalupdate 23 November!

Ik kreeg laatst een mailtje met de vraag hoe het ging met het afvallen. Het blijkt dat het weer eens tijd wordt voor een update!


Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik er de laatste 2 maanden echt nauwelijks meer mee bezig was! Ik ben slecht in dingen volhouden, maar als het er op aankomt kan ik een echte doorzetter zijn. Toch vond ik dat ik een soort van pauze tussen het afvallen door moest houden. Dat ik bijvoorbeeld niet een jaar bezig ben met alleen maar afvallen. In mijn geval was het niet afvallen, maar vooral gezond eten en minder grote hoeveelheden. Maar toch...

De laatste tijd ben ik dus eigenlijk niet zo gezond bezig geweest. Heel eerlijk 'veel erger dan niet zo gezond'. Ik heb de laatste tijd redelijk veel gesnoept, wat niet erg is als je het in verhouding houd. Maar bij mij ging het sommige dagen echt ver. Daar kan ik precies in zien dat ik het niet kon volhouden. Dan kreeg ik vreetbuien en dan eet ik alles wat los en vast zit. Dit was vooral in de tijd toen ik na de zomervakantie weer naar school ging. De tijden was ik niet meer gewend en na school had ik honger als een paard! En in plaats van meerdere boterhammen mee te nemen, at ik als ik thuis kwam ontzettend veel snoep, koekjes, etc.

Het begint nu langzamerhand minder erg te worden met de vreetbuiten, maar ik ben de laatste twee maanden een beetje de controle over mezelf verloren. In die tijd ben ik eigenlijk ook geen enkele keer op de weegschaal gaan staan. Puur omdat ik het gewoon niet wilde weten. Ik wist dat ik zou zijn aangekomen, want ik zag het toch echt aan mijn lijf. Ik zag hoe ik weer ietsje meer aan was gekomen aan mijn buik en gezicht.

Toch kwam na het lezen van dat mailtje weer een beetje de drang weer naar boven. Het feit dat ik er nog lang niet was en dat ik echt weer ongezond bezig was. Daarvoor ben ik toch niet afgevallen!? Dus met ontzettend veel tegenzin heb ik de weegschaal gepakt. En wat bleek? Ik ben maar een halve kilo aangekomen! In de afgelopen 3 maanden! Terwijl ik zo ongezond at! Ik kon het haast niet geloven en dat heeft me echt weer aangezet tot het verder gaan! Het feit dat ik het aan mijn lichaam begon te zien moet ik veranderen.

Tumblr_luyezgpjwm1qeshueo1_500_large

Dus vanaf maandag ben ik weer begonnen. Ik moet zeggen dat de eerste dagen echt verschrikkelijk zijn. De drang naar chocolade en snoepjes als je uit school komt is nauwelijks vol te houden. Vooral niet nu alle snoeppotten weer met pepernoten, stukken chocoladeletters, marsepein en chocolademuntjes gevuld zijn. Maar ik ga dit volhouden! Hopelijk raak ik nog een paar kilo kwijt en wordt mijn lichaam weer zoals het 3 maanden geleden was en misschien nog wel beter! Vanaf dit moment ben ik weer een doorzetter! Een doorzetter die volgend jaar met kerst een ontzettend mooi lichaam heeft waar ze trots op is!

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive