Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
dinsdag 22 november 2011

Lookbook Favourites! November

Sinds ik op Lookbook.nu zit ben ik verslaafd! Ik volg niet veel mensen, maar van de mensen die ik volg ben ik echt helemaal gek op hun outfits! Precies mijn stijl en zij durven dingen te combineren die normaal totaal niet passen, maar bij hen ontzettend goed staan! En omdat ik zelf ook zo ben vind ik dat natuurlijk helemaal te gek. Alleen meestal staat het mij niet zo goed, haha!

Eens in de maand wil ik jullie een paar favorieten laten zien. En vandaag begin ik met die van November! Deze artikelen zullen ongeveer op de helft van de maand verschijnen!

Deze eerste vind ik een ontzettend leuke combinatie. Een beetje op safe, maar ik vind het jasje helemaal te gek bij het zwarte jurkje en maillot! De lengte van de ketting staat er ook erg leuk bij. De schoenen vind ik persoonlijk niet echt leuk, maar het maakt de outfit wel helemaal af!

Afgezien dat ik gek ben op haar haren, vind ik dit een mooie outfit! De broek/legging is gewaagd, maar dit is mooi afgewerkt door de rest zwart te houden. Het wordt hierdoor niet te druk.

Oké, het jurkje vind ik niets, maar het vestje! Daar ben ik gewoon verliefd op geworden! Leuk gecombineerd met het zwart en die schoenen zijn ook nog eens dikke liefde!

Deze outfit vind ik helemaal leuk! Een lekkere spijkerbroek met daarop een trui. Daar overheen weer een leuk vest en door de schoenen en de tas komt er ook nog een mooie, warme kleur bij kijken. Ik zou dit zo aantrekken!

Een mooie, gewaagde outfit! Dit meisje heeft sowieso een gewaagde stijl, maar ik vind deze toch wel erg leuk. En stiekem ben ik helemaal gek op haar tas en laarzen! De ring vind ik leuk, maar lijkt me ontzettend irritant.

Dit is zo'n oufit wat ik ook snel zou dragen. Ik ben van de spijkerbroeken, gewoon omdat ze heerlijk zitten! En sommige mensen weten, ondanks dat een spijkerbroek meestal je outfit redelijk normaal maakt, er een fantastische outfit van te maken! Het shirt is een beetje slonsig in de broek gedaan en daar overheen is een lekker warm, maar ontzettend leuke, trui aangetrokken. En dan niet vergeten die schoenen! Ik wil die ook!

Geel, één van de kleuren die mij vreselijk staat. Ik hoef niets in mijn handen te nemen wat geel is, want ik weet dat het niet mooi staat. En dat is dus precies iets wat ik echt ontzettend gemeen vind! Want wat ben ik jaloers op mensen wie die kleur zo ontzettend goed staan! Zoals je hierboven ziet! De tas, schoenen en de jas neigen naar dezelfde kleur en het is ontzettend leuk gecombineerd met het witte, wat het weer lekker fris maakt!

En dan de laatste outfit. Ik ben verliefd op de maillot! En de schoenen! En de sjaal! En het feit dat die blouse haar zo goed staat! Een perfecte outfit!

Wat vinden jullie de leukste outfit?


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive