Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
vrijdag 18 november 2011

Periode 1 4havo is afgesloten!

Gisteren was het dan eindelijk zover! Mijn eerste periode van het tweede jaar in 4havo was afgesloten. Er hangt dit jaar veel van mij af, aangezien ik ben blijven zitten en de cijfers van vorig jaar zoveel beter moet doen. En vorig jaar had ik dan ook allang 5 onvoldoendes gestaan. En de enige voldoendes waren dan lichte 6'jes.

Het begin van dit schooljaar heb ik het moeilijk gehad! Hoewel mijn roosters heel lekker waren, ik veel vrije tijd zou moeten hebben en vele opdrachten niet hoefde te maken, had ik er toch ontzettend veel moeite mee. Ik kon het maar niet accepteren dat ik was blijven zitten. Ik! Het meisje dat op de basisschool altijd 10'en haalde! Toen dacht iedereen dat ik het ver zou schoppen. En dat heeft me lui gemaakt. Deze eerste 4 jaren heb ik uit mijn neus lopen vreten en ging ik net met de hak over de sloot over, elke keer weer! En dat heeft me vorig jaar te pakken gehad!

Maar dit jaar zou een kans moeten zijn! Ik moet goed maken wat ik de afgelopen vier jaar niet heb gedaan! Hoge cijfers halen, goed opletten en klaar zijn voor dat eindexamen! Maar dat bleek niet altijd even makkelijk! Er zijn altijd vakken waar je niet goed in bent en als je dan ook nog eens een 1,4 haalt voor een engels leestoets, dan zakt de moed wel even in je schoenen. Daarbij zag ik mijn vriendinnen alleen nog maar in pauzes en moest ik aan het begin van het jaar nieuwe vriendinnen maken. Uiteindelijk was dat snel gebeurd en ik ben erg blij met deze mensen!

Maar dan kwam vandaag mijn rapport!



En ik kan voor de eerste keer in mijn leven zeggen dat ik er trots op ben!

Oke, engels is niet heel goed. Die 1,4 heeft het er niet veel beter opgemaakt, maar dit is op te halen! En ik ben er ook honderd procent zeker van dat dat gaat gebeuren ook! De rest is allemaal voldoende en ik heb dan ook voor een examentoets Geschiedenis voor de eerste keer in heel mijn schoolleven een voldoende gehaald!

Ik kan niet trotser zijn op mezelf! Mijn rapport is niet één van de beste rapporten die er is, maar ik heb iets gedaan voor mezelf. Ik ben mezelf gaan veranderen, ik heb leren werken voor wat de cijfers en met elk cijfer heb ik blij leren zijn! Ik heb het tot deze cijfers gehaald en hiermee zou ik mijn eindexamen kunnen halen. Dat is wat telt!

En hoe was jullie rapport?


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive