Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
donderdag 17 november 2011

Breaking Dawn Part 1!

Gisteravond was het dan eindelijk zo ver! Breaking Dawn Part 1 was in de bioscoop! Ik moet eerlijk zeggen: Ik ben geen diehard fan. Zelfs helemaal niet! Ik vind de films leuk, maar daar blijft het ook bij... Hoe leuk iedereen Jacob en Edward ook vind, ik vind ze ontzettend lelijk! Maar het verhaal, ik moet eerlijk bekennen dat ik de films op zich wel leuk vind. Maar toch, als je de films ziet, dan moet je ze ook wel een keer op het grote doek gezien hebben! En dat heb ik gisteren gedaan.


Samen met een twee meisjes van school ben ik gisteren naar de bioscoop gegaan. We hadden verwacht dat de zaal helemaal vol zou zitten, maar nee hoor! We konden nog net geen 3 rijen vullen. Dus er was plek zat en we konden lekker uitgebreid en verspreid gaan zitten!

Met de voeten tegen de stoelen voor ons en allemaal een zak snoep op onze schoot (ja, we hadden de AH om de hoek even geplunderd) wachtten we tot de film zou beginnen, zonder al teveel verwachtingen. En toen de film begon hadden we al steeds de slappe lach. Er kwamen de meest grappige momenten in voor. Het was nog een beetje the happy life, maar na een kwartier begon het al steeds serieuser te worden! En daarna werd ik meegesleept! En zelfs ik heb even moeten huilen toen Bella 'dood ging, terwijl ik toch echt de meest gevoelloze doos ben die er bestaat in het geval van films!

Maar serieus, wat een ontzettend goede film! Ik was weggeblazen! Respect voor de mensen die deze film hebben gemaakt! Het camerawerk was fantastisch en echt goed geacteerd. En vooral hoe ze Bella ziek hebben laten lijken! Wauw!

Deze film is echt een aanrader! Ik zou zo nog een keer gaan, maar dat doe ik mijn centjes maar niet aan! Ik wacht geduldig tot de dvd in de winkel ligt, haha. Als jij de eerste 3 delen hebt gezien en die leuk vond, dan zal ik je zeker aanraden om hierheen te gaan! Je gaat deze honderd procent leuker vinden dan de rest! Dat verzeker ik je!

Heb of ga je Breaking Dawn Part 1 zien? Heb je hem al gezien? Wat vond je ervan!?

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive