Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zaterdag 19 november 2011

My Life In Pictures - November #1

Vandaag een 'My Life In Pictures'! Kijk mee naar het eerste deel van November!

Eindelijk ben ik aan een nieuw zeepje begonnen en deze ruikt zo lekker! Mijn allereerste aankoopje van Lush, trouwens!

Deze ring staat echt al een lange tijd op mijn verlanglijstje! Ik vind hem zo mooi! Ik ben zo verliefd!

In de winkel passen! Ik moest even vragen of hij leuk stond aan mijn vriendinnen, haha.

Mijn eerste sleehakken! En ik vind deze zo mooi!



Naar Miss Saigon! Ontzettend mooie musical! Echt een aanrader! 'Alleen als je van janken houd' =)

Mijn cijferlijst ondertussen. Zitten mooie cijfers tussen, maar die 1,4 maakt het toch wel wat dramatischer...

Samen met mijn broertje huiswerk aan het maken. Erg gezellig, maar veel zijn we er niet mee opgeschoten!

Oppassen. Hier heb ik ongeveer 4 uur gezeten, werd helemaal gek van de spierpijn in mijn kont!

Appelflap van de Lidl, nooit kopen! Zo smerig!

Al mijn nagellak aan het uitzoeken. Had er 103! Niet normaal veel!

Een beetje van mijn zelfgemaakte pudding, maar de rest heeft mijn vader opgegeten, want ik vond het niet zo lekker! En dat ding van de mixer dat ernaast ligt is van de slagroom die we hebben geklopt. Ik lik daarna altijd dat ding af, haha. Soms kan ik nog zo'n kind zijn! Mijn broertje en ik maken ook altijd ruzie om wie de bak mag uitlikken! Oké, dat klinkt vies, maar ik bedoel wie er dan de laatste restjes slagroom mag opeten!

Pepernotentaart. Wie dat bedacht heeft moet zichzelf voor zijn kop slaan. Echt niet te eten!

Mijn tv is er eindelijk! Alleen nu nog opgehangen worden!



Tekenles! Opdracht is een portret maken in de stijl van een andere schilder. Raad maar wie ik heb? Gustav Klimt! Die man maakte het gezicht met een groene ondertoon, maar mijn groene ondertoon is toch meer uit gaan pakken als de heks uit Wicked. Oeps! Maar wel een gaaf effect, vind ik!

Diehard bezig met mijn Profiel Werkstuk!

Op school een uurtje aan ons Profiel Werkstuk werken.


En toen kwam mijn rapport! Trotse ik!

Hoort dit? Het is nog goed tot Februari 2012, maar dit ga ik echt niet meer gebruiken!

Dit waren mijn Pictures van het eerste deel van November. Wat hebben jullie deze maand gedaan?


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive