Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zondag 20 november 2011

Mijn meest irritante eigenschap: Luiheid!

Ja, zoals de titel al zegt: Ik beschik over een ontzettend irritante eigenschap: Luiheid! En niet een klein beetje ook! Voor alles wat ik moet doen ben ik te lui. Soms zelfs voor het opstaan om een papiertje weg te gooien! En dan zou je denken dat ik het zelf allemaal wel best vind, maar nee... ik vind het bloedirritant!

Ik kan mezelf niet aanzetten tot dingen. Dan begin ik de dag positief. Ik maak een lijstje met daarop alles wat ik moet doen. Meestal een lijstje waar niet teveel opstaat. Maar dan bedenk ik niet dat ik meteen kan beginnen, nee, ik ga eerst andere dingen doen. Zoals een paar blogartikelen lezen. Daarna schuif ik alles maar voor me uit met het idee dat ik het later allemaal nog wel kan doen. Het is toch niet veel! En dan raad je het al: Aan het einde van de dag is er nog niets van het lijstje gedaan!

Hetzelfde geval met huiswerk maken. Ik weet dat ik moet leren en de volgende dag een belangrijke toets heb. Ik neem me voor om uit school meteen te beginnen, zodat ik nog wat aan mijn avond heb. Maar dan kom ik thuis en ga ik het net zolang uitstellen totdat ik alles in de avond of zelfs ochtend moet gaan leren! En dan raad je het al: Een 1!


Mijn kamer opruimen is ook zo'n geval. Ik vind het niet erg om te doen. Maar als ik me bedenk dat ik het moet doen ga ik alleen maar andere dingen doen. Terwijl ik toch echt wel van een opgeruimde kamer houd! Maar het feit is gewoon dat ik er te lui voor ben.

Bij de meeste meiden is het meestal wel het geval dat je je huiswerk en het opruimen een beetje voor je uitschuift. Maar bij mij is dit niet alleen hiermee het geval. Nee, bij mij gaat het nog honderd keer erger! Ja echt, het kan! Bij dingen kopen, naar het winkelcentrum gaan, naar het postkantoor gaan, televisieprogramma's terugkijken, kijken of ik uitval heb op school, make-up doen (ja, zelfs bij dit! Dan stel ik het uit tot het laatste moment en heb ik alleen maar tijd voor een beetje mascara of soms zelfs niets), artikelen schrijven en zelfs een papiertje in de prullenbak gooien is teveel! 

Maar zo heb ik ook mijn dagen dat ik totaal niet lui ben! Dan neem ik uitgebreid de tijd voor mijn make-up, ga ik op mijn gemak even naar het postkantoor en daarna even naar het winkelcentrum, kijk ik even op internet of ik de volgende dag uitval heb, kijk ik daarna op mijn gemakje mijn lievelingsprogramma terug en maak dan artikelen, zoals deze! Maar dit zijn er weinig! En deze dagen zouden er veel en veel meer moeten zijn!

Wat vinden jullie? Is dit luiheid? En hoe kom ik van deze vervelende eigenschap af? En meer mede-luie mensen?

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive