Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zondag 13 november 2011

MyBeautifulCrazyLife bestaat 1 jaar!

Vandaag bestaat MyBeautifulCrazyLife precies 1 jaar! En wat ging de tijd snel!


Eigenlijk heb ik niet echt erover nagedacht dat het vandaag al zover was! Ik had het niet eens door. Het lijkt alsof het gisteren was toen ik besloot om een blog te beginnen en dat ik ook daadwerkelijk begon! Maar in die tijd heb ik er ook wel eens over nagedacht om winacties te gaan houden! Maar eigenlijk is het er helemaal niet van gekomen, omdat ik bang was dat er niemand mee zou doen. Ik had dan ook groot in mijn gedachte om een leuke winactie te houden op deze dag, maar ook dat is er niet van gekomen. En omdat ik daar bang voor was, én omdat de tijd zo snel ging!
Mijn plan is dan ook om dit komende jaar wat vaker winacties te gaan doen. Zouden jullie dit leuk vinden? En zouden jullie er ook aan meedoen (aan zowel kleine als grote)?

Toch wil ik vandaag iedereen heel erg bedanken. Ik blog elke dag met veel plezier en vind de reacties die geplaatst worden super! Ik hoop dit nog lang te kunnen/willen/mogen doen!

Een jaar geleden precies begon ik met mijn eerste artikel over een parfum, geen idee wat ik moest schrijven! Ik was gek op make-up, maar ik droeg het nooit heel veel. En nu weet ik er zoveel meer vanaf!
Door mijn blog zijn er veel dingen veranderd, zowel op mijn blog als in het echte leven. Op mijn blog ben ik steeds meer mezelf gaan ontdekken. Wat ik echt leuk vind om over te schrijven en wat niet, bijvoorbeeld. Maar in het echte leven ben ik gaan beseffen dat dit niet allemaal zomaar iets is, mijn mentaliteit is veranderd en ook het plezier dat ik normaal had met van alles op internet, is veranderd in het plezier dat ik alleen nog maar hier in heb.


Ik wil iedereen heel erg bedanken! Zonder jullie had ik dit jaar niet volgehouden! En op naar de 2 jaar!

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive