Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zaterdag 12 november 2011

Music of the Moment - November

Elke maand doe ik een Music of the Moment en het is vandaag weer eens tijd voor deze rubriek! En zoals jullie weten loop ik natuurlijk altijd heel erg achter met muziek. Ik luister gewoon altijd honderd jaar oude muziek, haha! Nee hoor! Ik luister ook nog wel eens nieuwe liedjes... soms... als ik er zin in heb... Maar de oude liedjes zijn gewoon veels te leuk!

Chris Brown - Say It With Me.

Sinds ik op dansen een nieuwe lerares heb dansen we eigenlijk heel veel op Chris Brown en ben ik steeds gekker op zijn liedjes geworden. Op deze dans ik dan en nu luister ik het elke dag wel een stuk of honderd keer. Maar geef toe, dit is toch gewoon een heerlijke beat om op te dansen?

Chris Brown - Look At Me Now.

Nog een liedje van Chris Brown! En ja... ook eentje waarop ik dans. Maar dit liedje is gewoon superleuk. Al die verschillende snelheden en verschillende beats! I love it!

Bruno Mars - Marry You.

Dit is echt een liedje waar ik zo vrolijk van word! * I think I wanna marry youuuuhooeeehoeee*. Deze hoorde ik pas op de radio en kende het liedje eigenlijk helemaal niet, maar nu draai ik deze altijd de hele dag door. Ik wil nog supergraag de cd hebben, dus het wordt tijd dat ik die eens ga kopen!

Demi Lovato - Believe in Me.

Dit is serieus het mooiste liedje die ik in tijden heb gehoord! Een mooie tekst, mooi gezongen door een fantastisch zangers en een ontzettend mooi lied! Als ik zin heb in niet zulke hardere, vrolijke muziek dan zet ik automatisch dit liedje op. Niet één keer, maar wel honderd keer achter elkaar, haha!

Honey - Yolanda Adams - I Believe.

En dan als afsluiter dit mooie, maar ook ontzettend oude, liedje van de film Honey! Dit liedje luister ik al zo'n lange tijd en ik word het nooit zat! De film heb ik overigens nog nooit gezien!

Dit waren mijn liedjes van November! Wat vinden jullie nou echt leuke liedjes die ik zeker een keer moet luisteren?

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive