Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
vrijdag 11 november 2011

Catrice Big City Life Palettes - New York & Sydney

Toen een maand tot anderhalve maand de persberichten van de palettes van 'Big City Life' van Catrice binnenstroomden bij allerlei bloggers, was iedereen ontzettend benieuwd. En ook ik was op slag verliefd! Wat een mooie palettes! Het liefst wilde ik ze allemaal!

Nu was het eindelijk zover! Meteen ben ik naar de Kruidvat gefietst en daar lagen ze! Berlin was al helemaal leeggeroofd en van de andere 3 lagen er nog een paar te schitteren. Ik heb New York en Sydney meegenomen, aangezien ik London niet goed gepigmenteerd vond. Kijk mee naar de swatches!

The New York Collection.




De verpakking van deze vind ik fantastisch! Zo mooi en luxe! Aan de binnen en buitenkant staan allerlei typische New Yorkse dingen en het geeft me gewoon helemaal zin om naar New York te gaan! Ook vind ik het kleurgebruik erg leuk, het blauwe maakt ook echt het New York!




De kleuren zijn prachtig! Ik was meteen al verliefd op 'Brooklyn Bridge' en 'Central Park'. Daar kan je zulke mooie looks mee maken! De blush vind ik ook erg mooi! 'Statue of Liberty' is een kleur die mij erg mooi staat, vanwege de koude kleur! De namen zijn leuk bedacht! Er is echt overal aan gedacht!




De pigmentatie van de oogschaduws zijn redelijk goed! Je kan bij de swatches zien welke kleuren wat zwakker zijn. Ik vind de twee paarse kleuren wat minder, maar dat is mijn mening. De blushes zijn mooie kleuren en ik weet zeker dat ik deze vaak ga gebruiken!

The Sydney Collection.




Ook bij The Sydney Collection is de verpakking prachtig. Ook van dit palette krijg ik alleen al zin om naar Sydney te gaan! Dit is gewoon niet goed voor je, denk ik, haha!



Ik was heel benieuwd naar de kleur 'Royal Botanic Garden' en 'Bondi Beach'. Maar toen ik in de winkel deze opendeed, was ik verliefd op alles! Wat een mooie kleuren! Ook hier kan ik fantastische looks mee maken!




Het pigment is fantastisch! Ik vind dat palette echt prachtig! Maar de kleuren 'Royal Botanic Garden' en 'Bondi Beach' verrasten me toch het meeste. Mijn voorgevoel klopte dus precies! Wat een prachtige kleuren! De blushes zijn wat aan de donkere kant, maar dat maakt niet uit!



Het oogpotloodje dat erbij zit is ook goed. Hij is fijn in gebruik, maar helaas is die een beetje klein!

Verpakking: 10/10.
Gebruikersgemak: 8/10.
Product: 8/10.
Prijs: 7/10.

De Catrice Big City Life palettes zijn €6,99 bij de Kruidvat!

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive