Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
donderdag 10 november 2011

Shoplog 6 November

Afgelopen zondag ben ik samen met mijn moeder gaan shoppen in Utrecht. Ik had nog wat nieuwe winterkleding nodig en eigenlijk was ik op zoek naar een leuk zwart vestje, maar die heb ik niet kunnen vinden. Dus als jullie er eentje weten!? Tell me!
Wel vond ik een paar andere dingen, niet helemaal winterproof, maar toch kleding die ik niet kon laten liggen!



Als eerste heb ik dit shirtje bij de C&A gekocht. Vroeger vond ik dit soort kleding helemaal niet zo leuk, maar toen ik deze zag hangen vond ik dat ik hem even moest passen. En weet je wat!? Ik heb hem gekocht ook!
C&A - €15,00.




Dit leuke blouse/shirtje kocht ik bij de WE. De WE is niet echt een winkel waar ik graag naar binnen ga, maar na aandringen van mijn moeder gingen we toch naar binnen. Ik zag meteen dit schattige blouse/shirtje hangen en wilde hem passen. Mijn moeder vond het vreselijk staan, terwijl ik het juist ontzettend leuk vond staan. En ook anderen zeggen dit, dus ik heb hem maar mooi meegenomen!
WE - €34,95.




En dan de mooiste aankoop! Mijn laarsjes met sleehakken! Ik heb nog nooit op sleehakken gelopen en wilde ze graag hebben. Eerst stonden we bij de Dolcis, maar op die sleehakken kon ik echt totaal niet lopen! Toch wilde ik deze persé hebben, maar mijn moeder verbood het me en wat was ik daar teleurgesteld om! Maar 5 minuten later lopen we langs Van Dalen en daar zag ik deze van Esprit in de etalage staan! Ik was op slag verliefd! En hier liep ik dan ook nog eens fantastisch goed op! Ze zitten als een paar gympen met de binnenkant van Uggs. Heerlijk! Ik zou er zo een marathon mee kunnen lopen!
Van Dalen (Esprit) - €79,99.

Dit waren mijn aankoopjes van afgelopen zondag! Wat vinden jullie ervan?

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive