Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
maandag 14 november 2011

Vakanties.

Al sinds ik klein ben droom ik ervan om een koffer te kunnen kopen. Om deze te vullen met kleding en allemaal spulletjes om mee te nemen naar dat mooie land dat op me ligt te wachten aan de andere kant van waar dat vliegtuig stopt. Dat we naar Schiphol kunnen rijden en vol spanning rennen naar het vliegtuig, omdat we alle haast hebben. Maar helaas, dit is er nog nooit van gekomen! Nog nooit!


Het begon toen ik een jaar of 6 was. Ik was net naar groep 4 gegaan en iedereen praatte over zijn/haar zomervakantie. Iedereen had het over Spanje, Frankrijk en Portugal. En oh, wat was ik jaloers! En zodra ze vroegen waar ik heen was geweesd, moest ik melden dat ik weer eens een jaartje in Nederland was gebleven.
Vanaf dat moment wilde ik ook een keer op vakantie. Op mijn 6e was dat verlangen nog niet zo erg, maar toen ik 10 jaar oud was wilde ik het steeds liever. En vanaf dat moment probeerde ik mijn ouders over te halen. 'Mam, kan je niet een huisje in Spanje boeken?' Of desnoods een vakantiehuisje in Nederland! En het grappig was, mijn moeder beloofde ook nog dat we op vakantie zouden gaan! Maar elke keer vergat ze het of wilde ze het niet meer. Wel gingen we naar Duitsland of België, maar dat duurde altijd maar 3 uur. Mijn moeder ging even naar de Aldi en de Lidl, omdat daar alles goedkoper is.

Nu ik op de Middelbare school zit gaat niet iedereen meer naar Spanje of Portugal. Nee, de meesten gaan verder weg. Naar Amerika, bijvoorbeeld. Iets wat al een lange tijd een droom van me is. En om dan elke keer weer te vertellen dat ik nog niet eens Nederland uit ben geweest... Nee, dat geeft me geen lekker gevoel.
En dan heb je nog de Kunstgeschiedenis lessen, waarbij de docente allemaal mooie afbeelding van tempels uit Rome en Griekenland laat zien. En dat dan de halve klas roept: 'Daar ben ik geweesd!' Ontzettend vervelend.

Vorig jaar was ik de gelukkige! In December 2010 mocht ik mee een weekend naar London! Ik was dolgelukkig en verheugde me al helemaal op de vliegtuigreis. Maar toen mijn moeder op de snelweg afsloeg naar Utrecht begon er een belletje te rinkelen. Mijn vermoedens werden bevestigd toen we aankwamen bij drie grote bussen. Het werd een busreis van 8 uur! Dit liep daarna ook nog eens uit tot 10 uur en uiteindelijk hadden we maar één dag om alles te doen wat we wilde. Van het shoppen tot een musical die ik wilde zien hebben we gedaan, maar door de snelheid die we moesten maken heb ik er niet eens goed van kunnen genieten. Voor mij voelde het niet als een echte vakantie, wat niet wegneemt dat ik het fantastisch vond!

En als mijn moeder de laatste tijd vaak uitjes heeft met haar werk naar het buitenland is de jaloezie al helemaal in beeld. Laatst is ze naar Hong Kong en Singapore geweesd en binnenkort gaat ze naar New York! Ik heb gezegt dat ik onder het vliegtuig zou gaan hangen, desnoods. Maar ik denk dat dat hem niet gaat worden! 

En waarom gaan we nou nooit op vakantie? Wat is nou de reden? De reden is dat mijn vader niet in een ander bed wil slapen! Wat een rotsmoes! En dan krijg je de smoesjes 'Wie let er op de kat?' en 'Iemand moet de buren gezelschap houden!'. Nee, daar trap ik niet in.

Ik ben nu 16 en over een jaar of twee ben ik oud genoeg om zelf op vakantie te gaan. En dat ga ik doen ook. Ik ga niet meer wachten op mijn ouders, tot ze eindelijk hun beloftes eens gaan nakomen. Ik ga het zelf doen! Over twee jaar zit ik in het buitenland, kom ik terug met prachtige foto's, mooi gebruind en met een flinke jetlag! Met fantastische verhalen en de meest gekke gebeurtenissen! En dan zullen mijn ouders jaloers zijn tot op het bot! En ik denk dat ik nu mijn fantasie nog even verder zijn gang moet laten gaan in mijn gedachten, haha. 

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive