Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
vrijdag 4 november 2011

Inspiration: Food #1

Soms post ik eens wat inspiratieplaatjes. Zo ook vandaag! Ik vind het heerlijk om te zoeken naar plaatjes en ze op te slaan, om ze daarna weer met jullie te delen! Vandaag een paar food-plaatjes!


Ik begin met wat echte 'herfst-etenswaren'. Zo ontzettend leuk gedaan!







I am so hungry right now!

Jammie! Geef mij eens zo'n heerlijk ontbijt!

Deze ga ik ooit nog een keer maken! Vooral die met M&M's!




Waar kan je zo'n bak kopen! Ik moet en zal het weten, haha!


Dit waren alweer de plaatjes! Vinden jullie het leuk om soorten plaatjes te zien? Of zal je normaal minder snel hiernaar kijken?

De meeste plaatjes komen van mijn Tumblr af. Wil je de plaatjes op Tumblr volgen? Volg dan even My Beautiful Crazy Life op Tumblr!


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive