Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
donderdag 3 november 2011

Tag: 100 Feiten over mij! - Deel 3.

Vandaag het derde, maar ook het laatste deel van de 100 feiten over mij!

67. Ik heb een aansteker met de tekst ‘Verekte Mongol’ erop.


68. Mijn teennagels zijn echt een hel! Ze zijn hard, maar heel zwak. Ik hoef mijn teen maar te stoten tegen de tafel en een stuk van mijn nagel is verbrijzeld. Ook zijn ze constant ingegroeid en krijg ik er daardoor ontstekingen van. Zo kon ik een week of twee geleden niet met schoenen aan naar school, omdat het zoveel pijn deed. Het was ijskoud buiten en ik kwam met mijn teenslippertjes aanzetten.

Tumblr_lq0ywts0be1qc6vgqo1_1280_large

69. Ik hoor mensen die werken altijd zeggen hoe graag ze weer op school zouden zitten. Nou, ik kan niet wachten tot ik weg ben van mijn school en mijn droomberoep kan uitvoeren. Lijkt me heerlijk! Ik zou dan dag en nacht willen werken!

70. Ik had een sneeuw- en schudbollen verzameling. Ik had er bijna honderd. Maar ik kreeg er geen ruimte meer voor. Nu heb ik alles netjes in dozen gedaan en opgeborgen. Er waren er twee met een bijzondere betekenis, die staan nog steeds in mijn kamer. Eentje die mijn opa voor mijn oma had laten maken. Hij is nu overleden en mijn oma vond dat die bij mijn verzameling hoorde. Ik heb hem nog altijd in mijn kamer staan. De andere was één van de duurste schudbollen die ik heb. Deze was €50. Zonde om in een doos te doen, toch?

Tumblr_lmiwjhvspw1qaive0o1_500_large
71. Als ik mijn maandelijkse feestje heb, word ik helemaal gek. Ik kan dan af en toe wel janken!

72. Ik kan in huilen uitbarsten als ik in mijn Poëzie album kijk en lieve dingen lees die mijn dierbaren voor me geschreven hebben. Vooral bij de mensen die overleden zijn.

73. Ik kan soms heel lang nadenken over de dood. Dan gaat er in mijn hoofd om dat ik dan nooit meer wakker zou worden. En dat nooit meer dan ook echt nooit meer is en er geen einde aan komt. Dat vind ik altijd zo vreselijk.

74. Ik geef nooit toe dat ik moe ben. Niet aan anderen, maar ook niet aan mezelf.

75. Ik had heel lang gespaard voor een Wii en ik speel er eigenlijk nooit op!

317782_282539621763985_123900617627887_1156038_2092637877_n_large

76. We moeten thuis eigenlijk altijd de tijden van het avondeten aanpassen voor mij. Onze vaste eettijden zijn eigenlijk altijd om 17:30, want dan komt mijn moeder thuis van haar werk en kunnen we meteen eten. Maar op maandagavond moet ik om 18:10 dansen, waardoor ik al eerder moet eten. Op vrijdag- en zaterdagavond moet ik werken en moeten we ook al vroeg eten. Daarbij komt mijn moeder op donderdagavond later thuis en zo eten we nooit om 17:30.

77. Ik kijk veel talentenjachten, zoals The Voice of Holland, Popstars, X-factor, So You Think You Can Dance, etc. Maar Hollands Next Topmodel vind ik dan echt niets.

78. Ik heb een litteken onder mijn kin. Ik ben toen ik klein was tegen de radiator gevallen toen ik naar het raam rende om een vriendin uit te zwaaien.

79. Ook ben ik ooit gebeten door een pauw op de kinderboerderij, waardoor ik nu een litteken op mijn pink heb.

Normal_aves022_large
80. Ik heb grote voeten, dat heb ik van mijn vader. Ik heb schoenmaat 40/41. Mijn moeder heeft 39 en mijn vader 47. Nou ik hoop maar dat het niet zover komt!

81. Ik val niet op te knappe jongens. Op één of andere manier vind ik die jongens juist te arrogant. Geef mij maar een normale jongen die er een beetje leuk uitziet en ook nog heel aardig is.

82. Stiekem heb ik een crush op ‘Ian Somerhalder’. Die ogen, hallelujah!

A-super-hot-photoshoot-ian-somerhalder-8676749-1298-1517_large
83. Mijn grote voorbeeld is ‘Chantal Janzen’. Haar leven lijkt me echt fantastisch.

84. Als ik altijd hard en vals aan het zingen ben in mijn kamer, vergeet ik altijd de ramen dicht te doen. Met als gevolg dat alle buren gezellig mee kunnen luisteren, haha.

85. Contant geld geef ik op één of andere manier altijd sneller uit, dan geld op mijn bankrekening. Terwijl het meestal andersom hoort te zijn. Ik denk dan ook beter na met wat er op mijn bankrekening staat.

86. Mijn motto is: ‘Alles kan, als jij het laat gebeuren!’

87. Ik heb een dagboek waar ik 1 keer per maand in schrijf, hooguit.

471306-8-1317922745578_large
88. Ik ben doodsbang voor spinnen. Als er eentje in mijn kamer zit, mag mijn vader hem weg komen halen, al is het drie uur ’s nachts.

89. Ik heb mijn schoolboeken nog steeds niet allemaal gekaft. Ik heb nooit zin. Alleen mijn wiskunde en geschiedenis boeken zijn gekaft.

90. Van de mensen waar ik mee omga, ben ik eigenlijk altijd de enige die echt actie wil ondernemen. Maar doe het niet, omdat ik weet dat anderen het ook niet zullen doen.

91. Ik heb nog steeds het Diddl Kaasboek in mijn kast liggen.

92. Ik heb een vlogkanaal aangemaakt, maar ik ben eigenlijk te schijterig om te vloggen in het openbaar.

93. Ik ben ontzettend slecht in geschiedenis en economie. Twee vakken die ik nooit gesnapt heb!

94. Ik kreeg van die weelies, die wieltjes voor onder je schoenen. Ik heb in twee weken tijd twee keer mijn stuitje gekneusd. Hoezo, lomp!?

95. Ik ben jaloers op alle mensen die mooi en hoog kunnen zingen. Bij mij klinkt het alleen zuiver als ik laag zing en de hoge noten klinken altijd vals. En als het zuiver klinkt, klinkt het ook niet heel erg mooi.

96. De musical waar ik nu erg naar uitkijk zijn ‘Wicked’ en ‘Next To Normal’.

97. Ik zou zo graag goed op naaldhakken willen lopen, maar ben bang dat ik het nooit zal leren.

Tumblr_lt894t7ugh1r3my76o1_500_large
98. Ik ben er afgelopen jaar wel achter gekomen hoe moeilijk acteren is. Maar ik ben ervan overtuigd dat ik het kan!

99. Ik ben ontzettend bang om op mezelf te gaan wonen. Hoe graag ik het ook wil, ik zit er altijd over in hoe ik het ga betalen en hoe ik werk met de opleiding ga combineren en ga zo maar door.

100. Ik hoop dat ik later gelukkig ben en kan terugkijken op een mooi leven, waarin ik alles gedaan heb wat ik wilde!

Dit was het laatste deel van de 100 feiten over mij. Ik tag iedereen die het leuk vind en de uitdaging aan durft om 100 feiten van jezelf te vinden die niet veel anderen weten! En vergeet het natuurlijk niet te melden bij de reacties, want ik ben heel benieuwd naar jullie feiten!


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive