Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zondag 6 november 2011

02/11/11 Jeans 21 Grown Up!

Al een lange tijd hadden we kaartjes voor de show ‘Jeans 21 Grown up’ liggen. Mijn moeder en ik krijgen één keer per jaar een boek binnen van het theater bij ons in de buurt. Daarin staan alle shows en voorstelling die dat jaar gaan spelen. Dan bestellen we alvast kaarten voor alle shows die we leuk vinden. Nou ja… Alle shows… Meestal maak ik een lijst waar dan tientallen shows opstaan en dan besef ik me weer eens dat het geld niet op mijn rug groeit. Dus dan ga je strepen, net zolang tot er een stuk of tien overblijven.

Mijn moeder was vorig jaar naar ‘Jeans’ geweest en ze vond het toen echt fantastisch. Ze vond het echt wat voor mij, omdat ik gek ben op theater, zang en musical. Dus deze bleef op mijn lijstje staan en omdat mijn moeder me had overgehaald, vond ze dat zij mijn kaartje dan ook moest betalen. Dankjewel, lieve mama!

En woensdag 2 November was het dan zo ver! De hele dag op school zat ik alweer af te tellen, want ik wilde daarheen. Mijn vriendinnen zijn gek geworden van mijn gebrabbel over hoeveel zin ik er wel niet in had. En dan kwam ook nog eens het nieuws dat ik zondag naar ‘Miss Saigon’ ga! Beter kon mijn dag gewoon niet worden!

Maar om 19:30 begon de stress. Mijn moeder moest overwerken en was net een half uur thuis. Lekker sloom dat ze was! Eerst nog even op de bank zitten en toen ik haar om 19:30 had overgehaald om eindelijk op te staan en weg te gaan, moest ze eerst haar tas nog even inpakken. Ik was bang dat we te laat zouden komen, maar we waren zelfs te vroeg!

We konden naar binnen en we zaten op rij 2. In het Beatrix Theater in Utrecht zou ik dat fantastisch hebben gevonden! Fantastische plekken, omdat je daar gewoon nog recht op het podium kijkt. Maar in het theater waar we nu waren, zaten we vreselijk! Ik zat net met mijn hoofd onder het podium en ik zat ook nog eens aan de linkerkant, terwijl het podium rondloopt. Maar goed, dat kon mijn pret niet bederven.

Toen ook nog eens de eerst liedjes een beetje vreselijk werden gezongen, begon het mij al snel duidelijk te worden dat ik iets te enthousiast was geweest. Maar ook deze gedachte was fout. Want na de eerste twee liedjes begon het leuker te worden. Er kwamen fantastische stemmen naar voren en zelfs een hiphopdanseres kon ook niet ontbreken! En dan heb je nog de liedjes als ‘Do You Love Me?’ en de ‘Kabouter Dans’ waar we allemaal konden opstaan en lekker mee gingen dansen. Het was echt een topshow! Nog niet eens gesproken over de personages die nagedaan werden! De meeste kende ik niet, maar het was geweldig! Alexander Rybak en Michael Jackson met Paul McCartney werden bijvoorbeeld ook nagedaan. Ontzettend grappig!

De liedjes waren uit de tijd van vroeger tot nu. Voor iedereen zat er wel wat bij! Echt een fantastische show, waar ik iedereen aanraadt om naartoe te gaan! Het is niet ontzettend duur en je hebt gegarandeerd een topavond!

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive