Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
maandag 7 november 2011

Mijn drukke week!

Zoals ik jullie aan het begin van dit 'school'jaar vertelde heb ik een ontzettend lekker rooster op school. Wat zou betekenen dat ik ontzettend veel tijd zou hebben! Maar helaas, Romy heeft er zoveel bij te doen dat ik ook echt geen langere schooldagen kan gebruiken! Vandaag vertel ik jullie over mijn week en wat ik zoal te doen heb!

Maandag:
Maandag is voor mij een drukke dag. Ik heb school van 10:10 tot 14:20. Mijn minst lange schooldag en je zou daarbij ook denken dat het een rustige dag is. Nou niet dus... In de ochtend kan ik een beetje uitslapen, maar omdat ik in het weekend meestal geen tijd heb voor huiswerk, is mijn vrije ochtendje een huiswerk-ochtendje. Op zich niet heel erg. Maar dan krijgen we die vreselijke lessen op school! Engels, Geschiedenis, Nederlands en nog een uurtje Geschiedenis. Wie heeft dat bedacht? Mijn engelsleraar is echt vreselijk! Hij loopt altijd mensen af te zeiken en ik word altijd strontchagrijnig van die man! Geschiedenis is een vak waar ik sowieso een hekel aan heb, maar deze lerares slaat echt alles! Les geven komt er niet van, want elk geluidje dat ze in de klas hoort, daar moet ze boos om worden. En ze heeft zo'n hekel aan onze klas en ze vindt het vreselijk om geschiedenis te geven aan ons, blabla. En dan nog niet te spreken over die vreselijk irritante uitgroei in haar haren! Iets wat gewoon telkens de aandacht trekt. Het enige leuke vak op die dag is Nederlands. Een vak waar ik goed in ben en wat ik ook echt leuk vind om te doen. Het enige lichtpuntje op de hele schooldag! 

Na school rijd ik naar huis, maak mijn huisswerk en als ik nog een beetje tijd heb schrijf ik wat voor mijn blog, de enige reden waarom ik nog een computer heb. 
Maar om 17:30 is het tijd om op de fiets te stappen, op mijn gemak naar mijn dansschool te fietsen en daar mijn lieve vriendinnen weer zien! Ik hou van dansen, het is mijn leven en ik kan me geen leven inbeelden zonder dansen. Ik doe op maandagavond dan ook eerst een uur Hiphop en daarna een uur Modern. Het werkt heerlijk om dit na elkaar te doen, omdat Modern voor mij een soort cooling-down is van Hiphop. Afgelopen jaren had ik les van een leraar, maar sinds kort hebben we een lerares die afgestudeerd is als Allround-dancer aan een opleiding in Rotterdam, waar Timor enzo ook hebben gezeten. Ze kan ontzettend goed dansen, maar is ook wel heel streng. Voor mij vind ik het altijd fijn, maar ze houd er niet rekening mee dat sommige mensen het alleen maar voor de 'fun' doen. 
Na deze lessen rij ik snel huis en kijk nog een programma, waarna ik lekker ga slapen!


Dinsdag:
Na het lange verslag van mijn drukke maandag, is het tijd voor een veel korter verslag van de dinsdag.

Op school heb ik les van 09:20 tot 14:20. Mijn dag bestaat uit de lessen van Duits, Wiskunde B, Tekenen en Engels. Mijn duitslerares is echt een aparte vogel. Ze draagt de raarste kleding en ze praat ontzettend raar. Ik vind haar altijd een soort van Donald Duck-mond hebben, haha. Ze is volgens mij ook niet helemaal honderd, want ook als je haar wat vraagt doet ze heel raar. Wiskunde is een vak wat ik aan het begin van het jaar echt niet leuk vond. Ik haalde net een voldoende, maar nu zijn we bezig met een ontzettend leuk hoofdstuk! Ik vind dit zo leuk en doe gewoon met plezier mijn huiswerk! Mijn vriendinnen vroegen al of ik ziek was geworden, haha. Tekenen is een blokuur en het is heerlijk om dat even tussendoor te hebben. We zijn bezig met een zelfportret! En over Engels heb ik mijn hart al uitgestort, dus dat laten we maar even achterwege.

Na school maak ik huiswerk, werk ik weer aan mijn blog en pas ik vaak 's avonds op bij één van mijn buurvrouwen.

Woensdag:
Nog zo'n dagje, waarop ik niet heel veel doe.

Op school heb ik Nederlands, Engels, Economie en Wiskunde en les van 09:20 tot 15:10. Economie is een ontzettend saai vak. Vorig jaar ben ik hierop bijna blijven zitten, want ik stond hier niet echt voldoende voor. Maar mijn eerste cijfer dit jaar was een 7,5 en wat was ik er trots op! Mijn lerares met een onuitspreekbare naam, die ik altijd Mevrouw Couscous (het lijkt erop) noem is een beetje apart. Ze legt alles honderd keer uit en wordt door de klas een beetje in de zeik genomen. Erg jammer, want ze kan ontzettend goed les geven.

En net zoals op de andere dagen maak ik na school huiswerk en blog ik wat!

Donderdag:
Donderdag heb ik les van 10:10 tot 15:10, met de vakken Nederlands, Kunstgeschiedenis, Wiskunde B, Duits en Economie. Kunstgeschiedenis is eigenlijk het andere deel van Tekenen. Het uur valt gewoon onder tekenlessen, maar daarin krijgen we een hele hoop geschiedenis over de kunst van vroeger. Hierover krijgen we later een toets.

Na school is het weer huiswerk geblazen en ga ik vaak even naar Utrecht met mensen. Vaak met mijn pa, want die heeft daar vaak wat nodig, haha. En als ik daar niet ben, wat ook vaak voorkomt, pas ik op of kijk ik lekker in mijn eentje op mijn luie stoel Expeditie Robinson.

Vrijdag:
Na de vrijdag hoor ik op school altijd 'YES WEEKEND!' en oh, wat ben ik jaloers! Mijn weekend begint pas de volgende dag om 19:00!

Mijn school duurt van 10:10 tot 15:30. Aan het eind van de dag heb ik gymlessen, die me altijd erg moe maken, omdat ik altijd iets te fanatiek ben, haha. Nou ja, eigenlijk ben ik niet altijd fanatiek. Alleen met dingen die ik leuk vind! Zoals basketbal, volleybal, dansen of ringen!

Na school kom ik thuis, kleed me om, eet snel wat en ga dan naar mijn werk. Ik werk van 17:00 tot 19:00. Niet lang zal je denken, maar vakkenvullen is best vermoeiend net na gym. Op zich gaat dit nog wel, maar het word zaterdag nog veel erger.
Op het werk heb ik altijd een ontzettend naar gevoel, het gevoel alsof je jezelf elke dag weer moet bewijzen. Dit komt omdat ik niet zo snel ben als anderen die vullen. Ik ben altijd iemand die alles perfect moet hebben staan en ik ben iemand die altijd meeloopt met klanten. Dit kost veel tijd en als mijn vulling niet af is om een bepaalde tijd, dan heb ik mijn teamleiders op mijn dak. Dit gaat heel vaak zo en elke dag dat ik daar werk heb ik een opgejut gevoel.
In de avond kom ik thuis en kijk ik samen met mijn ouders en broertje meestal 'The Voice of Holland' of een ander programma wat er op die avond bezig is.

Zaterdag:
Om 08:00 sta ik op om anderhalf uur later met een vriendin op de fiets te stappen en naar het theater bij ons in de buurt te rijden. Tijd voor Musicalles! Dit duurt drie uur lang en is ook best vermoeiend! Vooral als je erna nog moet werken! Maar dat neemt niet weg dat ik mijn musicallessen ontzettend leuk vind. Ik leer eindelijk wat dingen voor later en ze hebben me echt hoop gegeven op sommige dromen!
Na musicalles rij ik nog even naar huis en maak ik in dat uurtje nog wat huiswerk.
Om 16:00 ben ik weer bij mijn werk en werk ik tot 19:00. Dan is eindelijk mijn weekend begonnen!

Zondag:
En zondag is mijn vrije dag! Ik doe op deze dag echt weinig! Ik ga met mijn moeder de stad in op koopzondagen en voor de rest slaap ik uit en lees een boek of ben bezig met bloggen. Ik vind dat ik op deze dag geen huiswerk hoef te maken, ik heb meer dan genoeg te doen die hele week.


Zo, een mooie uitleg over hoe mijn week in elkaar zit, haha. Een drukke week, maar ik denk dat ik er blij mee moet zijn. Alles heeft ook zijn voordelen.

Met mijn werk hoop ik binnenkort op woensdagavond en vrijdagavond kassa te gaan draaien. Ik heb het al aangegeven en hoop dat ze me daar nodig hebben. Zaterdag heb ik ook aangegeven als het echt niet anders kan, maar ik zou het wel vervelend vinden! Zaterdag zijn toch de dagen dat de meeste verjaardagen gevierd worden in mijn familie en ik vind het toch jammer dat ik daar niet altijd bij kan zijn!

Nu ik jullie heb verveeld met mijn week... Hoe ziet jullie week eruit?

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive