Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
maandag 31 oktober 2011

My Life In Pictures Oktober!

Vandaag weer een 'My Life in Pictures'. Omdat ik deze maand deze nog niet gedaan had zijn het extra veel foto's geworden! Dus maak je maar klaar voor een ontzettend lang artikel!

Naar de tandarts. Ik moest een foto maken van de schattige krukjes daar!

Bij de Première van de film 'Body Language'. Een heel charmante foto!

Na het werken had ik wel wat energy nodig!

Het begin van de achtergrond van mijn zelfportret voor tekenen.

Lekker en gezond tussendoortje!

Dit staat bij ons boven de kluisjes.

Ik had wat goed te maken met mijn vader en aangezien hij van chocolade houdt is dit toch wel echt het perfecte cadeautje.

Vifit! Mijn heerlijke ontbijt!

Voor 'Daddy Cool' zagen we Ruben (hoofdrolspeler) en even een foto genomen! Hij was ontzettend lief, haha!


Het doek!

Na de show met Kim-Lian en Allesandro.

Meteen na de show de CD besteld en draai hem nu nog steeds helemaal suf.

Ik had via een wedstrijd nog 10 kaarten voor Daddy Cool op de zondag gewonnen en na de show kon je met de spelers op de foto.

Noodles!

Mijn aankoopjes bij de Kruidvat.

IJsje!

Lekkere aardappeltjes!

Na het werken naar de Jumbo gegaan en de Starbucks 'Seattle Latte' uitgeprobeerd. En geloof me, deze was heerlijk!

Gezellig avondje met mijn ouders 'Ik hou van Holland' kijken.

Een knijpyoghurt, maar ik weet niet of ik deze nou lekker vond of niet.

En een lekker plakje cake.

Haha, veel eten deze keer! Hopelijk vonden jullie het toch leuk!


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive