Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
dinsdag 1 november 2011

X Factor UK 2011 - Favourites #1

The X Factor UK is een programma wat ik al jaren volg. En eerlijk is eerlijk, dit jaar zitten daar de meest fantastsiche kandidaten bij! Elke week kijk ik ernaar uit om weer te zien wat mijn favorieten deze keer weer gaan zingen en welke kandidaten mij enorm verrassen. En geloof me, elke week verrassen andere mensen mij weer!

Het seizoen is nu pas op de helft, maar ik kan het niet laten om nu alvast mijn favoriete optredens van de eerste 4 liveshows te laten zien! Want het zijn er veel!

Wel zijn de filmpjes niet hier op mijn blog te bekijken. Dat heeft Youtube uitgezet. Je kan naar Youtube klikken en daar kun je ze gewoon bekijken!

Live Show 1:


Amelia Lily was eigenlijk vanaf dat ik haar zag en hoorde mijn favoriet. Haar aparte stijl, haar aparte stem en het gebruik van haar stem op 16-jarige leeftijd! Echt fantastisch. 'Billie Jean' heeft ze dan ook fantastisch gezongen! Maar helaas viel ze deze aflevering af. Iets waar ik echt ontzettend van baalde, want ik had zo graag meer van haar stem willen horen!


De meisjes uit Rhythmix zijn gevormd tijdens de theaterrondes. Ze waren eerst allemaal individueel, maar hadden de keuze om een groep te worden en naar de Liveshows te kunnen. En dat hebben ze gedaan! En wat me heel erg verraste de eerste Live Show is hoe hun stemmen ontzettend mooi bij elkaar passen!


Janet Devlin's stem is echt heel mooi en puur. Daar word ze ook vaak om geprezen. Ik ben er ook weg van. Ik zou zo een cd van haar kopen!

Live Show 2:


En bij Live Show 2 vond ik Rhythmix toch weer het beste optreden geven. Vier totaal verschillende meiden en toch zo'n mooi optreden waar je helemaal vrolijk van wordt!


Ik moet zeggen dat ik Sami Brookes niet echt een fantastisch vind. Ze kan zingen, maar ze heeft een heel irritant gebruik van haar stem. Iets wat ik niet mooi vind. Maar toen ik haar in de 2e liveshow dit hoorde zingen, moest ik toch eerlijk zijn om te zeggen dat dit fantastisch gezongen was!

Live Show 3:


Nu komt eindelijk mijn favoriet! 'Marcus Collins'! Ik moet eerlijk zijn door te zeggen dat hij in de eerste 2 liveshows me niet echt opviel. Maar toen ik hem dit liedje hoorde zingen, tja... ik was fan! En nog steeds! Hij heeft zo'n fijne stem! En een leuk, vrolijk koppie! Ik word gewoon vrolijk als ik hem zie. Van mij mag hij winnen!


Dit optreden van Janet Devlin vind ik toch wel haar beste! Haar stem komt zo mooi uit en... ze ziet er zo mooi uit... en ook nog eens een mooi liedje!

Geen optreden van één van de kandidaten, maar van Bruno Mars. Dit liedje blijft zo in mijn hoofd hangen!Fantastisch!

Live Show 4:


Live Show 4 was in het teken van Halloween! En deze Live Show was dan ook mijn favoriet! The Risk had er een nieuw groepslid bij, omdat een andere was gestopt. En ik vind het meteen honderd keer beter! 'Thriller' hebben ze echt fantastisch gezongen!


Marcus! Zo fantastisch gezongen!


Kitty Burcknell vond ik altijd een beetje creepy. Ze had altijd fantastische optredens, maar altijd moest alles er zo 'griezelig' uitzien. Maar dit nummer was echt fantastisch! Daar kan ik gewoon niet omheen.

Dit waren mijn favoriete optredens van de eerste vier liveshows! Welke vonden jullie het beste?

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive