Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zondag 30 oktober 2011

'Het kwaaltje'

Als je een man vraagt naar de slechtste eigenschap van een vrouw, dan komt er altijd een antwoord met 'het kwaaltje' naar boven.

'Het kwaaltje' is zeer geliefd bij vrouwen. Het eeuwenlang 'zeiken' over de vetkwabben, dikke benen, onderkin, buikje, dikke kuiten en het hangende bilvet. Geen vrouw is tevreden met haar lijf...


Gevolgen? Diëten, lijnen of zelfs plastische chirurgie. Maar waarvoor? Voor die mini-vetrolletjes? Die stevige benen? Of misschien wel dat kleine beetje hangende vet, waar niemand iets van ziet? En meestal klopt het zelfbeeld van deze mensen totaal niet. Het zit gewoon tussen de oren!
En ja, natuurlijk is het goed om te gaan letten op wat je eet. En vooral als je erg ongezond eet of een paar kilootjes te zwaar bent. Of dat je gaat afvallen als je flink wat overgewicht hebt. Maar bij 70 procent van de gevallen is dit echt niet het geval!

Maar waarom zien die 70 procent dat dan zo? Vergelijken ze zich met van die vreselijke gephotoshopte modellen uit de modeblaadjes? Willen ze graag horen dat ze helemaal niet te dik zijn?? Willen ze graag aandacht? Of zien ze zichzelf echt zo? Misschien hebben ze wel een hele verkeerde spiegel, die ze in één keer tien keer zo dik maakt, net zoals de spiegels in de kledingwinkels.
En ja, ik ben ook zo'n vrouw/meisje. Niet helemaal op de manier die ik hierboven beschreef, maar toch... toch ben ik er ook zo één. Ik ben niet te dik, maar wel te zwaar. Dat is de waarheid, aangezien ik een lieve weegschaal heb die me toch die fantastische cijfers aangeven. Maar ik ben niet te dik! Ja, ik heb vetkwabben, dikke benen en een buikje. Maar ik ben er blij mee! Het liefst had ik het allemaal natuurlijk niet en ik ben er naartoe aan het werken om het allemaal kwijt te raken. Maar ik heb het ook leren accepteren. Ik heb leren accepteren blij te zijn met wie ik ben!


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive