Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zaterdag 29 oktober 2011

Tag: 100 Feiten over mij! - Deel 2.

Vandaag krijgen we deel 2 van de Tag: 100 Feiten over mij!

34. Ik vind Frans en Italiaans de meest lelijke talen op aarde. Alles lijkt op elkaar en als ik het hoor klinkt alles op één of andere manier heel erg grof.

Tumblr_lt8biyil2b1qgd3o2o1_400_large


35. Als ik iets warms drink of eet verbrand ik mijn mond altijd!

Tumblr_lt1s3dxxir1qb2fmwo1_500_large
36. Ik spring vaak van de hak op de tak. In mijn hoofd is het dan logisch, maar anderen snappen er niets van.

37. Ik ben lomp, echt ontzettend lomp. Ik zeg- en doe lompe dingen.

38. Ik ben een avondmens. In de ochtend mag je me alleen wakker maken als ik de lotto gewonnen heb. Maar anders ook echt niet! Laat mij maar lekker liggen tot 15:00. Op school wordt ik ook meestal pas om 13:00 wakker.

39. Als ik op de wc zit en ik ben alleen thuis, wil ik er altijd weer zo snel mogelijk vanaf. Omdat ik bang ben dat de telefoon gaat of dat er iemand aan de deur staat. En ja, geloof me, het gebeurd vaak!

40. Ik wil mijn rijbewijs hebben, maar helaas ben ik nog maar een meisje van 16 jaar oud. Maar het lijkt me heerlijk om een eigen auto te hebben en mezelf te kunnen vervoeren waarheen ik maar wil!

Tumblr_lt6l8s7h4q1qljrw2o1_500_large

41. Als mijn computer sloom is of vastloopt, kan ik ontzettend chagrijnig worden. En dat chagrijnig kan zelfs veranderen in agressief. Ik moet me altijd inhouden om mijn computer niet uit het raam te smijten.

42. Ik irriteer mezelf heel snel aan mensen.

43. Ik kan mijn kamer niet opgeruimd houden. Hoe hard ik mijn best ook doe… binnen een dag is het toch weer een bende.

44. Maar aan de andere kant ben ik ook weer heel geordend. Ik wil alles in schriftjes opgeschreven hebben. Alles! Ik heb een speciaal schriftje voor spullen die ik nog wil kopen. Ik heb een speciaal schriftje voor mijn blog. Ik schrijf al mijn uitgaven en inkomsten in een schriftje. Ik schrijf allemaal recepten zo netjes mogelijk in een schriftje. En ga zo maar door!

45. Ook heb ik voor alles een andere agenda. Een agenda voor mijn blog, een agenda voor mijn afspraken, een agenda voor de programma’s op tv die ik wil zien, etc.

46. Als ik in een schrift opeens een ander handschrift aanneem, moet alles overnieuw!

47. Ik ben verwend. Ja, ik ben echt verwend, eigenlijk. Ik krijg veel van mijn ouders. Als mijn computer kapot is krijg ik een nieuwe, als mijn fiets kapot is krijg ik een nieuwe, etc. Maar de afgelopen jaren heb ik wel geleerd het allemaal zelf te doen. Ik betaal het meeste nu zelf, omdat ik werk. Ik vind het een fijner gevoel om mijn eigen verdiende geld uit te geven, dan zomaar het geld van anderen.

Tumblr_lt0rxd9mng1qjhvuao1_500_large
48. Ook ik begin een verslaving aan Wordfeud te krijgen!

49. Ik krijg best snel heimwee. Ik moet er dan ook niet aan denken dat ik bijvoorbeeld heel ver weg in een ander land zou gaan studeren of wonen.

50. Ik ben naar veel musicals geweest, maar er was één musical die ik eigenlijk echt niet meer overnieuw zou willen zien en dat is ‘Mama Mia’. Op één of andere manier vond ik het leuk, maar niet zo leuk dat ik dacht, wauw dat is nou leuk om een avondje heen te gaan. Terwijl het toch één van de meest bezochte musicals is.
51. Ik was vroeger gek op lezen. Ik las zo 1 boek op een gewone schooldag uit. Nu vind ik het nog steeds leuk, maar ik kan me er niet toe zetten dat ik ga lezen. Zo lees ik al een maand of twee een Engels boek ‘Marked’ en ben ik nog maar bij het tweede hoofdstuk.

560322-8-1307376030179_large

52. Het hele jaar door wordt er bij ons kerstmuziek gedraaid. Zelfs als we in de tuin aan het barbecueën zijn. De buren zitten meestal ook buiten en ik schaam me dan echt dood.

53. De eerste musical die ik heb gezien was My Fair Lady.


54. Ik heb het altijd koud als ik niets doe. Zelfs in de zomer kan ik het opeens heel koud hebben. Maar als ik ga sporten ben ik na de eerste seconde al helemaal bezweet en heb ik het bloedheet.

55. Ik ben gek op bedelarmbandjes. Ik heb dan zelf ook een Hello Kitty-armband gemaakt.

56. De musical waar mijn musicalverslaving eigenlijk begon was ‘Joseph and The Amazing Technicolor Dreamcoat’.


57. Ik loop naar binnen met mijn voeten. Hoe stevig mijn schoenen ook zijn, na een week zie je al dat de zool anders gaat staan. Dit is ook de reden dat ik vaak door mijn enkel ga.

58. Ik heb al over de 100 foto’s met mensen uit Musicals.

59. In onze kerstboom hangen meer dan 2500 kerstballen. Ze zijn allemaal van glas en het zijn ook nog eens figuurtjes. Er hangen maar een stuk of tien ronde ballen in. Mijn moeder is dan ook een week bezig om die kerstboom op te tuigen en moet er echt vrij voor nemen. En geloof me, het is niet zomaar gedaan. Ze werk helemaal van binnenuit naar buiten en het is echt priegelwerk. Ik doe het haar niet na!

Onze kerstboom
60. De kerstboom is dan wel binnen 4 uur weer afgetuigd. Dat doet mijn vader en die trekt gewoon alle kerstballen er vanaf. Mijn moeder wil er dan ook niet bij zijn, want die wordt gek als er een kerstbal sneuveld. En dat is niet te voorkomen met die hardhandigheid van mijn vader.

61. Vroeger was ik een platvoet. Ik zette niet eerst mijn hak neer en dan de rest. Ik zette gewoon mijn hele voet in één keer op de grond. Eigenlijk deed ik dit vorig jaar ook nog, maar sinds ik op Moderne dans zit, heb ik het in één keer afgeleerd, omdat we ons lichaam leren beheersen en onze voeten op die manier ook.

62. Ik heb een spiertje in mijn knie die op één of andere manier heel dicht tussen twee botten in zit. Ik heb daarom heel veel moeite met op mijn knieën zitten. Met dansen is dit echt een hel!

63. Ik kan geen afscheid nemen van spullen van vroeger. Ik bewaar echt alles en heb er ontzettend veel moeite mee om rotzooi weg te doen. Zo heb ik laatst al mijn posters weggegooid, omdat ik er niets meer mee deed. En toen kreeg ik bijna een beroerte, haha.

64. Ik heb vaak ruzie met mijn ouders. De meest stomme dingen komen naar voren. En op dat soort momenten haat ik ze, maar een paar minuten later besef ik pas dat ik eigenlijk gewoon heel veel van ze houd.

65. Ik had heel veel overgewicht voor iemand van 15 jaar. Ik ben toen 7 kilo afgevallen. Ik heb het expres op een gezonde manier gedaan en de laatste twee maanden eet ik best wel weer wat slechter. En ik ben nog geen kilo aangekomen! Het helpt dus echt!

66. Als ik me verveel ga ik deodorant spuiten in de dop. En dan net zolang tot er een plasje in ligt en dan laat ik het op mijn hand vallen.

20090604032316

Dit was alweer deel 2 van de 100 feiten.



Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive