Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
dinsdag 25 oktober 2011

Ik begin weer!

Na deze vakantie heb ik weer eventjes lekker vooruit gewerkt! Heb een aantal veranderingen gemaakt op mijn blog. Zo is de layout wat breder, zodat er meer tekst en grotere plaatjes inpassen.

Ook heb ik een nieuw commentsysteem, waarvan ik hoop dat jullie misschien wat sneller reacties zullen posten. Dit aangezien ik van velen heb gehoord dat jullie het commentsysteem heel vervelend vonden!

Ook zijn er een paar dingen waar ik deze week hopelijk nog mee bezig ga! De zijbalken worden een klein beetje veranderd en ook de 'Over mij' pagina zal ik overnieuw gaan tikken.

Jullie hebben aangegeven dat jullie meer persoonlijkere dingen willen zien. Zo heb ik een tag met 100 feiten over mezelf gedaan en die komen dan ook binnenkort online. Ik stop niet helemaal met beautybloggen, maar persoonlijke dingen zullen er ook meer komen!

Lieve bezoekers, ontzettend bedankt voor de reacties op de vorige artikelen en de reacties op twitter en mail! Ik zal er zeker wat mee gaan doen!

Liefs, Romy!

P.S. Als er nog tips zijn of irritaties, vertel het me! Dan kan ik hier wat mee doen!

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive