Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zondag 16 oktober 2011

Geen inspiratie.

Zoals jullie misschien wel merken, heb ik de laatste tijd weinig artikelen online. Dit komt omdat ik ontzettend weinig inspiratie heb! Ik heb geen idee waarover ik moet schrijven! Ik vind het erg leuk om columns te schrijven, maar ben ontzettend slecht om onderwerpen te vinden de laatste tijd. Reviews alleen is ook niet leuk. Ik ben gewoon een beetje leeg.

Ook heb ik weinig tijd voor artikelen en heb ik soms het gevoel dat jullie het niet echt leuk of boeiend vinden wat ik schrijf. Doordat ik zo weinig tijd heb, heb ik ook in mijn vrije tijd even geen zin in het schrijven van artikelen.

Maar gelukkig heb ik nu vakantie! Ik ga veel artikelen vooruit proberen te schrijven, maar daarvoor heb ik wel inspiratie nodig! Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen!

Vertel mij wat jullie graag zouden willen zien op mijn blog. Iets wat jullie leuk vinden om te lezen! Zijn er nog producten waar je reviews van wil zien? Willen jullie meer columns zien? En waarover? En ga zo maar door! Vertel het me!

Liefs, Romy!

3 reacties:

Lieke zei

Gedsie wat vervelend geen inspiratie :( ik hoop dat je die dan snel weer krijgt!

Lauradenkt zei

Ja, ik moet eerlijk bekennen dat ik de beautyblogjes altijd oversla, want daar ben ik niet zo geïnteresseerd (gebruik zelf amper make-up). Columns vind ik wel leuk om te lezen :) Misschien kun je een paar blogjes over jezelf schrijven, zodat we meer over jou te weten komen? Er is momenteel een tag waarbij mensen volgens mij tien feiten over zichzelf moeten vertellen.

Eline zei

Jouw colums vind ik altijd leuk om te lezen, bijv. over iets wat je meemaakt, of ziet om je heen.
Ook artikels over jouw favoriete boeken zou ik leuk vinden. Bij eerdere artikeltjes over jouw boeken kijk ik echt heel jaloers naar jouw collectie; er zitten echt geweldige boeken bij. (In je boeken wishlist zie ik ook "Drift" staan; echt een geweldig boek!)

Hopelijk heb je snel weer inspiratie!

Een reactie posten

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive