Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zondag 10 april 2011

MBCL: Opluchting

De toetsweek is voorbij en het was voor mij tijd om even bij te komen van de zware weken. Na de toetsen was ik erg opgelucht, maar ook best ontevreden. De toetsen gingen niet zoals ik gehoopt had en met elke 5 zou ik blij zijn. Ik heb al 2 cijfers terug. Wiskunde een 6,1 en Economie een 4,2. Balen van Economie en ik ga deze dan ook herkansen. Als ik dan een 7 haal sta ik nog voldoende op mijn eindlijst.

Maar genoeg over school. Vrijdag moest ik werken en wat irriteerde ik me dood, zeg! Ik werk bij de supermarkt en moest chips vullen. Nou en er stond een joch en die liep maar alle chips in het karretje te gooien. En op het gegeven moment lag het hele karretje vol met zakken chips. En hij bleef maar door zeuren bij zijn moeder dat hij de Doritos Nacho Cheese voor 'morgenavond' wilde hebben. En die moeder zei: 'Vind je het niet genoeg dan?' Ja, er lagen een stuk of 20 zakken chips is. En dat kind werd steeds brutaler en schreeuwen tegen zijn moeder. En toen ze eindelijk toegaf pakte hij nog een zak Doritos omdat het 2 voor de prijs van 1 was. Nou ik irriteerde me dood! Maar gelukkig liepen ze naar een half uur eindelijk weg en kon ik rustig verder gaan.

Vandaag ga ik naar de film 'Gooische vrouwen'. Ik heb er ontzettend veel zin in! Het hele weekend heb ik me erop verheugd! Even nergens aan denken en gewoon plezier hebben. Heeft iemand deze film al gezien? En wat vonden jullie ervan?

1 reacties:

Julie zei

Whaha dat joch! Ik heb ook zin in vanmiddag!

Een reactie posten

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive