Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zondag 10 april 2011

30 Days Challenge! #4 Angsten

Wat zijn nou mijn angsten?
Als ik erover nadenk zijn eigenlijk mijn enige angsten die ik op dit moment zou kunnen bedenken 'spinnen.' Ik vind dat zulke vieze beesten. Ze doen geen mens kwaad, maar toch vind ik ze eng. Als er eentje in mijn kamer zie of in de huiskamer begint het al te kriebelen. Ik krijg overal jeuk en vraag meestal meteen aan mijn vader of hij ze weg wil halen. Haha, dat word nog wat als ik op mezelf woon.
Het is zelfs één keer zo erg geweest dat ik de trap niet meer af durfde omdat er een spin op de leuning zat. Ik durfde er gewoon niet langs. Echt vreselijk irritant, haha!

Mijn tweede angst is het verliezen van mensen. Ik ben vroeger veel gepest en ik ben vaak mijn vrienden verloren, daardoor ben ik nu als de dood om mensen te verliezen. Alles wat ik zeg, twijfel ik over omdat ik bang ben dat ik mensen heb gekwetst, want ik kan soms naar uit de hoek komen. Ook ben ik bang om mensen die ik lief heb te verliezen aan de dood. Ik kan soms echt uren over nadenken hoe het leven zou zijn zonder die mensen en ik word dan echt heel treurig. Maar ik denk dat iedereen daar een angst voor heeft.

Van mijn derde angst weet ik niet of je het wel een angst kan noemen. Ik ben bang om iets niet te kunnen halen. Het klinkt raar, maar als ik nadenk over later dan denk ik al snel dat het nooit gaat lukken. Dat ik nooit op mezelf zou kunnen wonen, dat ik nooit een goede baan zou vinden, dat ik nooit vrije tijd zou hebben, etc. Dat kan mij heel angstig maken en soms slaap ik er echt nachten niet van. Een vreselijk irritante angst!

Zo dit waren mijn angsten, wat zijn jullie angsten?

1 reacties:

Anoniem zei

Die laatste angst herken ik ook wel. Ik ben als de dood voor de examens over 2 jaar bijvoorbeeld, dat ik het niet haal. Ik kan me ook uren druk maken over als ik moet werken, bang dat het te druk is en ik het niet ga doen.
Ik vind dat ook heel erg irritant :(

Een reactie posten

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive