Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zaterdag 9 april 2011

30 Days Challenge! #3 Hobby's

Ik heb ontzettend veel leuke bezigheden wat ik graag doe! Maar wat zijn die hobby's nou precies? En waarom vind ik ze nou zo leuk?

Bloggen.
Natuurlijk bloggen! Na school ben ik bijna de hele tijd bezig met mijn blog. Ik vind het erg leuk om te doen en ik schrijf met veel plezier mijn artikelen. De reacties motiveren mij altijd om nog meer artikelen te maken. Daar ben ik jullie heel dankbaar voor! & blijf vooral lekker reacties plaatsen, want dat vind ik echt superleuk!

Dansen.
Dansen is één van mijn grootste hobby's. Ik doe dit al sowieso 7 jaar. Ik begon op een dansschool die niet echt goed les gaf. Ik deed daar aan jazzdance en mijn groep was niet heel erg leuk. Na 5 jaar was ik het daar wel zat. De mensen lachten me altijd een beetje uit, omdat ik anders was. De enige reden dat ik daar bleef was een goede vriendin van mij. Maar ook de shows daar waren echt vreselijk, degene die ons les gaf was ook meteen de baas over die dansschool en ze moest in elke dan meedoen en vooraan staan, met zo'n enorme fake-glimlach. Echt vreselijk. Mijn ouders zeiden altijd dat het een rotzooitje was en dat het niet leuk was om naar te kijken. Maar ik geloofde ze niet, ik dacht dat dit goed was. Maar later heb ik toch de stap gezet om te stoppen met Jazzdance. Ik zou in die tijd ook nooit dansen als mijn favoriete hobby neergezet hebben. Ik kon het helaas niet aan om niet meer te dansen. En ben op HipHop gegaan. Een veel snellere en strakkere danssoort. En ik kwam daar binnen en alles was zo professioneel! Iedereen was aardig tegen me en binnen één les voelde ik me helemaal thuis! Ik doe het supergraag en ik kijk elke week weer uit naar de maandagavond waarop ik les heb. Thuis oefen ik alle dansjes dag en nacht door. En ik verzin ook steeds zelf. Ik denk dat ik op de dag zoveel dans dat ik dat meer doe dan dat ik oplet op school, haha!

Zingen.
Zingen kan ik echt totaal niet. Maar toch vind ik leuk om te doen en ik hoop er stiekem ook nog iets mee te kunnen doen. Ik ben aan het sparen voor zanglessen, om in ieder geval zanglessen te kunnen volgen, zodat ik misschien wel zuiver kan leren zingen. Ik zou later graag op het toneel staan met musicals of gewone toneelstukken. Zingen doe ik serieus overal. In mijn kamer, onder de douche, op school (voor de grap dan, haha), op verjaardagen, etc. Iedereen word er gek van! Op school had ik zoiets leuks dat ik met een vriendin bij haar kluisje stond en dat we het liedje Stayin Alive in ons hoofd hadden. Dus wij begonnen heel eng tegelijk die hele harde en hoge noot te zingen. We hebben echt nog nooit zo hard gelachen!

Acteren.
Acteren hoort natuurlijk ook bij musical en toneel. Ik vind het altijd leuk om te doen en zolang ik het me kan herinneren wilde ik vroeger ook al actrice worden. En nog steeds vind ik het leuk!

Muziek luisteren.
Muziek is mijn leven. Als ik thuis ben draai ik alleen maar muziek. En dan vaak hetzelfde liedje de hele tijd achter elkaar, totdat ik de tekst uit mijn hoofd weet. Ik vind over het algemeen alle muziek wel leuk!

Musicals.
En ook musicals bezoeken vind ik fantastisch! Ik ga echt supervaak en we maken er altijd een hele dagtrip van, haha! Eerst shoppen, dan lekker naar de artiestenuitgang om met de musicalartiesten op de foto te gaan en daarna de musical zelf bekijken en hopen dat jij ooit daar zou staan.


Schrijven.
Schrijven is vanaf vroeger, volgens mijn ouders, mijn talent geweest. Ik schreef altijd verhalen en vond het erg leuk! En nog steeds! Daarom ben ik begonnen met bloggen.


Met vrienden leuke dingen.
Ik ben over het algemeen iemand die liever alleen thuis zit in me eentje. Dat vind ik echt heerlijk. Maar ik vind het ook erg leuk om met vrienden leuke dingen te gaan doen. Het hoeft niet eens iets specifieks te zijn, maar gewoon thuis op de bank zitten en kletsen vind ik ook erg gezellig. Ik kan soms echt veels te veel praten, haha.

Shoppen.
Zoals bij vele meisjes op het lijstje zou staan, shoppen. Wie houd daar nou niet van? Ik vind het heerlijk om overal lekker door te snuffelen, maar het hoeft van mij dan ook echt niet heel druk te zijn. Dan krijg ik het benauwd en word ik duizelig. Maar voor de rest vind ik het echt superleuk. En natuurlijk de leukste aankoopjes scoren!

Fotograferen.
Sinds kort ben ik bezig met fotograferen. Alleen ben ik er nog niet zo goed in, misschien gaat het nog wel komen??



Dit waren een paar van mijn hobby's! Want er zijn er nog veel meer, haha.

1 reacties:

Anoniem zei

Nog meer hobby's? ö
Haha nouja als ik eenmaal ga beginnen kan ik er vast ook veel noemen ;p
Fotograferen is leuk eh, ik kan het niet maar vind het wel gaaf hoe mensen dat kunnen.

Een reactie posten

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive