Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zondag 17 april 2011

MBCL: Gelukkig

Soms heb ik echt een goede week en deze week was er zo eentje! Ik heb zoveel leuke dingen gedaan!

Maandag ging ik naar de tandarts. Ja, het klinkt niet leuk. Maar ik was zo ontzettend blij dat we eindelijk gingen. Ik had die weken daarvoor zoveel last van mijn kiezen. Als ik ergens op beet, mijn tanden poetste, water dronk, etc had ik zoveel last ervan. Een enorme pijnscheut ging door mijn tandvlees heen. En ik was zo bang voor een gaatje. Vooral omdat ik mijn gebit echt goed verzorg en ik wilde persé geen gaat je hebben. Dus eindelijk naar de tandarts en daar vertelde hij me dat mijn verstandskiezen aan het groeien waren. Ik ben er wat eerder mee en bij meer dan 30% komen die verstandskiezen niet eens door! Dus ik was daar erg blij mee, dat verklaarde al die pijn.

Dinsdag had ik voor de eerste keer in zoveel tijd uitval van Nederlands. Eindelijk was ik een keertje vroeg uit en dat vond ik zo fijn. Het klinkt misschien stom, maar daar kan ik echt gelukkig van worden. Eindelijk een klein beetje tijd voor mezelf.

Woensdag had ik voor de eerste keer dit jaar buitengym. We moesten rennen en dat kan ik echt niet. Ik heb veel last van mijn enkel en adem heel verkeerd. En natuurlijk heb ik ook geen conditie. Daar moet ik echt eens wat aan gaan doen. Maar daarna gingen we frisbieën (schrijf je dat zo, haha??) en dat heb ik voldoende afgesloten, wat betekent dat als ik volgende week hockey ook goed afsluit niet in de toetsweek terug moet komen om het te herkansen!

Dan was het eindelijk zover! Donderdag  brak aan en ik werd meteen heel vrolijk wakker, hoe vroeg het ook was. Jullie hebben van de week al kunnen lezen over mijn We Will Rock You avontuur! En ik ben er nog steeds helemaal weg van. Het liefst ga ik er nog 100 keer heen, maar dat word denk ik een beetje te duur.
En ik kreeg mijn rapport! Jullie weten misschien wel dat het erg slecht ging met mij en dat ik met de cijfers die ik toen had niet over zou gaan. Ik heb daar een hele tijd door in een dip gezeten. Maar toen vertelde mijn mentor me dat ik met dit rapport gewoon over kon. Ik was echt dolgelukkig. Wel met de hak over de sloot, maar ik zou over kunnen gaan! Dat gaf me echt een boost.

Vrijdag was voor mij wat irritanter. Ik was heel moe en had me verslapen. Maar met het avontuur van We Will Rock You in mijn achterhoofd ging ik naar school en heb me lekker die dag doorgesleept. 's Middags werken en daarna thuis heerlijk X-Factor kijken.

Zaterdagochtend moest ik om 6 uur mijn bed uit, om daarna keihard aan het werk te gaan. Ik zou maar tot 11 uur werken en ze geven mij een planning waarop staat dat ik met mijn werk pas om kwart voor 12 klaar zou zijn. Dat vind ik dus zo niet kunnen! Zet me dan samen met iemand! Ik had echt irritaties... En dan vooral dat mensen die veel minder moeten doen samen mogen werken met iemand. Wat was ik boos zeg!

En dan vandaag... Vandaag ga ik naar een verjaardag toe. En een beetje wiskunde en geschiedenis maken. Voor de rest lekker rustig aan doen.

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive