Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zondag 17 april 2011

30 Days Challenge #10 Iets wat me boos of verdrietig maakt.

Er zijn veel dingen waar ik snel boos om word. Maar ook ben ik snel erg verdrietig. Waarom word ik nou zo boos en zo verdrietig??

Huiswerk dat niet wil lukken.
Ik ben snel boos. Nou ja, boos... Meer geirriteerd. Maar wat ik zo niet uit kan staan is als ik mijn huiswerk maak en dan snap ik iets niet. Dan wil ik niet verder en hoe langer ik kijk naar die opdracht hoe verdrietiger ik word. Ik snap zelf ook niet precies waarom, maar op het gegeven moment word ik echt heel verdrietig.

Films
Ja, films maken mij verdrietig. Niet verdrietig zodat ik mezelf rot voel. Maar ik moet er heel vaak van huilen. Als het zielig is natuurlijk!

Mensen verliezen.
Hier word iedereen denk ik heel verdrietig van. Mensen verliezen.

Niemand die je snapt.
Sommigen kennen het misschien wel. Je zit met een probleem of iets dergelijks en niemand begrijpt je. En ook al doen ze nog zo hun best, ze weten niet hoe je je op dat moment voelt. Dat kan mij ook erg verdrietig maken.

Dierenleed.
Dit maakt mij boos en verdrietig. Als ik op tv, internet, etc iets zie over dierenleed dan kan ik me daar soms enorm druk om maken. Dan word ik zo kwaad op die mensen die dat doen! En ondertussen doet het me ook veel pijn dat ik een zeehondje verminkt onder het bloed zie. Dat mensen die dat doen  daarmee kunnen leven!

Roddelen.
En als laatste... Roddelen! Als je iets te zeggen hebt over iemand, zeg het dan in je gezicht. En als je leugens verspreid, verzin dan een goede! Jemig, wat doen mensen dat vaak. En bijna iedereen doet het. Als ik mezelf erop betrap kan ik soms echt zo boos zijn op mezelf.

Dit waren dingen die mij boos of verdrietig maken. Wat maakt jou boos of verdrietig?

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive