Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
woensdag 15 december 2010

Zaterdag in Londen.

Hallo allemaal! Gister stond er een artikel online over wat ik vrijdag heb gedaan in Londen. Vandaag komt er een stuk online over zaterdag en nog een klein stukje van de vrijdagavond, wat ik niet heb kunnen vertellen in het vorige artikel, omdat het anders te lang werd.

Vrijdagavond zijn we nog gezellig naar een italiaans restaurantje geweest, genaamd ´Spaghetti House.´ Daar hebben we een heerlijke pizza gegeten.

Ook kwamen we veel reclameborden tegen van musicals en op gebouwen. Aangezien ik fan ben van musicals heb ik een paar foto´s genomen:
























Deze 3 borden kwam ik tegen van musicals. The Phantom of the Opera, We Will Rock You en Grease. Musicals draaien daar net zolang als dat ze bezocht worden. Dus sommigen kunnen er zo 10 jaar draaien. The Phantom speelt ongeveer 20/30 jaar al in Londen.


















Ook zijn er grote reclameborden. ze worden heel groot afgebeeld op een gebouw. Mensen betalen daarvoor als ze hun reclame daarop willen hebben.


Overdag gingen we shoppen. We gingen erheen met de metro en hebben de Oxford Street en Regent Street afgelopen. Dat is echt al heel veel lopen, want de Regentstreet is sowieso 5 km lang! Het was erg grappig dat er allemaal mensen in pakken over straat liepen om je de weg te wijzen als je het niet wist.
Wat wel erg jammer was was de drukte. Je kon nergens normaal lopen en je werd alle kanten opgeduwt!

In de middag mocht ik een musical uitkiezen waar mijn moeder en ik heen zouden gaan. The Phantom of the Opera was uitverkocht en ik ging toen naar Grease. Grease was echt een fantastische musical! Ik zat met Last Minute kaartjes op rij 5 bijna in het midden!


























Het was in het Picadilly theater en de hoofdrolspelers waren Matthew Goodgame en Lauren Samuels.
Wat wel heel bijzonder was was dat ze in Engeland veel meer overdrijven in musicals dan in Nederland!
Dat was wel leuk om gezien te hebben.

In de avond hebben we een chocoladecroissant en een zak chips naar binnen gepropt uit het winkeltje tegenover ons hotel.

Morgen komt er een artikel over wat ik Zondag gedaan heb en een shoplog!

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive