Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
vrijdag 21 december 2012

Weekendje Trier & Luxemburg! - Day 2




















 
De volgende ochtend stond ik vroeg op, zodat we vroeg naar het ontbijt konden. Het was een doodnormaal ontbij. Broodjes, kaas en worst, fruit, yoghurt en muesli. Prima, dus! Daarna zijn we op de hotelkamer The Voice of Holland terug gaan kijken op mijn Ipad, waar ik na veel moeite eindelijk Wi-Fi op had. Ik had wel al gelezen dat Leona had gewonnen, dus ik was helemaal blij! Ze was mijn favoriet namelijk!
 
Daarna gingen we weer de stad in. Ons hotel lag vlak naast de Porta Nigra. Na een beetje rondlopen in het verdere gedeelte van de stad, strandden we in een kleine brasserie, waar we een plekje vonden en een taartje aten. Ik had al gehoord dat die taarten niet zo lekker zijn, aangezien in Duitsland geen suiker gebruikt worden, dus ik was voorbereid. Maar de chocoladetaart was ontzettend lekker! Daarna liepen we weer een rondje, maar toen hadden we Trier eigenlijk wel weer gezien. Het is niet groot en je hebt geen tijd genoeg om overal heen te gaan. Dus we kwamen weer in ons hotel terecht. Die wordt trouwens gesponsord door Haribo, want elke ochtend lag er een Haribo zakje met snoep op ons bed. We hebben daar een beetje gekaart en ik moet bekennen dat ik door omstandigheden heel erg moe ben de laatste tijd. Dus de rust had ik telkens wel nodig. Lekker op bed kaarten en dat was supergezellig.
 
Daarna gingen we weer wat eten en we gingen naar Pasta - Pasta. Een bord pasta voor €5,60! Je kreeg een bord van niet normale grootte. Dat waren wel 4 opschepborden. Ik zag iedereen het bord helemaal leeg eten en ik kreeg hem gewoon niet op. Ik had nog driekwart op mijn bord liggen en schaamde me dood dat ik het weer inleverde! 's Avonds weer een rondje gelopen en daarna nam ik op de Kerstmarkt een bol cake met vanillesaus en Nutella. Yum, Yum! Daarna was het weer tijd om terug te gaan naar het hotel en te slapen.
 
Liefs, Romy.


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive