Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
dinsdag 11 december 2012

Sinterklaas cadeautjes #2

 
Wauw, wat een prachtfoto's, aangezien Blogger het nodig vindt om mij de laatste tijd geen foto's te kunnen laten uploaden op een andere manier. Ze worden alleen maar lelijk! Het wordt tijd voor een ander programma, dus!
 
Maar vandaag laat ik jullie mijn andere Sinterklaas cadeautjes zien! Het zijn echt veel leuke dingen geworden! Op de bovenste foto zien jullie de cadeautjes die ik van mijn oma heb gekregen. Aangezien ik altijd door mijn eigen wekker heen slaap, heeft ze een wekker gekocht waar ik zeker weten wakker van wordt. Wat een takkeherrie maakt dat ding, zeg! Haha. Ook kreeg ik een luchtje dat al eventjes op mijn lijstje stond. Namelijk een luchtje van Esprit, genaamd Jeans. Ook komt mijn oma graag aan met een calligrafeerpen. We kregen allemaal nog een bioscoopbon en ik kreeg nog een aantal kleine potjes/bakjes.
 
Daarna vierde ik ook nog Sinterklaas met mijn vriendinnetjes en ik kreeg daar een I-oor zeeppotje, waar ik helemaal op uit was, haha. Daarbij kreeg ik ook nog een schilderij van een of andere gozer die ik niet ken. Ik vond het bordje ook echt gaaf! Er staat op: 'In dromen en liefde is niets onmogelijk'. Ik vind hem zo waar! Ook zat er nog een leuk fotolijstje, zeepcupcakeje, kaarsje, nagellak en glitterwaxinelichtjes bij. Het gene waar ik echt heel blij mee was was de ring! Een humeur-ring. Als je hem om doet krijgt het een bepaalde kleur en dat zegt wat over je humeur! Erg leuk!
 
Erg leuke cadeautjes! Wat hebben jullie gehad?
 
Liefs, Romy.

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive