Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zondag 9 december 2012

Diary #1

 
Dit had de week moeten zijn waarin ik een stapje terug zou doen. Ik had mezelf zo goed voorgenomen om rustig aan te gaan doen deze week, zodat ik er volgende week met goede moed tegenaan zou gaan. Nou, dat is dus echt niet gelukt! Hoe kon ik ooit denken dat dat goed zou gaan?
 
Vorige week zaterdag was het Sinterklaasfeest van mijn moeders werk, waar ik Zwarte Piet speelde. Het grote nadeel was dat we om 07:15 in Utrecht moesten zijn en ik dus om 06:00 mijn bed uit moest. Om 10:00 begon de show namelijk en ik moest nog helemaal omgetoverd tot Zwarte Piet worden. Het was daarentegen wel een enorm gezellige dag met veel plezier en lol. Lekker gek doen en niemand die er wat van zegt of je herkent. Het is echt fantastisch! Die avond ging ik ook nog uit, maar dat heb ik niet heel lang vol gehouden. Ik moet toegeven dat ik niet heel moe was na die dag, dus ik dacht: 'Uitgaan, dat doe ik wel even.' Nou ja, niet dus, haha. De volgende ochtend moest ik namelijk redelijk vroeg op. Ik had mezelf ermee de volgende ochtend.
 
Zondagmiddag gingen we namelijk Sinterklaas vieren bij mijn opa en oma. Het was supergezellig. Ik kreeg echt onwijs leuke dingen en het is leuk om de familie weer samen te zien. Ik kan daar echt van genieten. De ene helft woont namelijk in België en die zie ik bijna nooit. De andere helft in de buurt van Rotterdam en zo gaat het maar door. Het is niet eventjes op fietsafstand, ofzo.
 
Maandag kreeg ik toch wel wat last van mijn kuitspier en ik voelde mezelf ook niet helemaal goed. Ik besloot dat het beter was om één keer in mijn leven tegen mijn principes in te gaan en een keertje rust te nemen. Mijn Sportoriëntatie dansen heb ik aan de kant gezeten en ik ben 's avonds niet naar mijn danslessen gegaan. Je zou denken dat dat fijn moet voelen, maar ik zat helemaal opgejut thuis dat ik daarheen wilde. Het was niet fijn. Wat ik wel ontzettend lief vond was dat mijn danslerares een cadeautje voor me mee had gegeven aan een vriendin en die kwam de volgende dag op school vrolijk me het cadeautje brengen. Het was een chocoladeletter. Superlief!
 
5 December is natuurlijk de dag van Sinterklaas zelf, dus Sinterklaas besloot ook eventjes bij mijn oma langs te komen. Ook hier was het gezellig en hebben we ons vol gegeten met marsepein en banketstaaf. Wat had ik toch een buikpijn, daarna!
 
Donderdag vierde ik ook nog eens Sinterklaas met een groep vriendinnen en we deden het dobbelspel. Het was zo grappig! Vooral de laatste vijf minuten toen iedereen ging stressen, want iedereen wilde bij zijn cadeautjes blijven. Uiteindelijk hadden we allemaal leuke dingen die we wilden, alleen heb ik een vriendin naar huis gestuurd met een snoepstring en een boekje genaamd: 'Seks na je veertigste'. Het was erg lachwekkend. Daarna zijn we nog met muziek op volume 100 mee gaan dansen en springen op verschillende liedjes. Heb me lang niet zo gek zien doen!
 
Vrijdagavond ging ik met Yasmin en Kya naar IJsselstein, waar de grootste Kerstboom van de wereld aan ging. QMusic speelde daar en Miss Montreal en The Opposites kwamen optreden. We konden het niet laten vooraan te gaan staan en keihard mee te zingen op de muziek. Wat betekende dat ik de volgende dag zonder stem zat en nog zieker was dan dat ik eigenlijk al was!
 
Dat hielp zaterdag dus niet heel erg mee toen ik mijn musicalles had, waar ik alles verpestte door te onzuiver mee te zingen, omdat mijn stem niet deed wat ik wilde. Die avond op mijn werk voelde ik me ook zwaar beroerd en klonk ik als een oud, bejaard mannetje. Dat vonden ze daar wel ontzettend lachwekkend, maar ik werd er zelf aardig gek van, haha.
 
Zo, dit was mijn lange week! Wat hebben jullie gedaan?
 
Liefs, Romy.


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive