Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
dinsdag 25 december 2012

Merry Christmas!

 
Vandaag is het Kerst! Ik hoef het jullie vast niet te vertellen, maar ik word altijd zo vrolijk van kerst!Ik wil jullie allemaal een fantastische kerst toewensen. Een kerst met veel liefde, gezelligheid, familie, films, lekkere hapjes en een vrolijk humeur! Geef die mensen waarvan jullie houden eens een lekkere dikke knuffel en zorg dat je elkaar laat weten hoeveel je om elkaar geeft. Geniet ervan!
 
Dit jaar vier ik zelf één dag kerst, in plaats van de twee dagen die ik het normaal vier. Ik moet vandaag helaas werken, maar dat mag de pret niet drukken. Vandaag doen wij wel een gezellige brunch met zijn vieren en pakken we cadeautjes uit. Morgen ga ik naar mijn oma toe met mijn hele familie, waar we gaan gourmetten! Hartstikke gezellig. Ook is dit de tijd waar ik een klein kindje mag zijn met cadeautjes (hihi, I'm sorry). We kopen cadeautjes voor elkaar en ik moest van mijn ouders een enorm verlanglijstje maken, zodat ik niet zou weten wat ik zou krijgen. Ik heb vooral veel films, cd's en dvd's gevraagd. Hier zien jullie mijn lijstje:
 
Boeken:
- Helen Vreeswijk - Judas. Ik heb al veel boeken van Helen Vreeswijk, maar er zijn er nog een paar die ik graag wil hebben. Zo ook 'Judas' en...
 - Helen Vreeswijk - Leugens. ... zo ook dit boek! 'Leugens' staat het lanst op mijn lijstje. Ik ben weg van de verhalen van Helen Vreeswijk. Ze schrijft waargebeurde verhalen die je echt weten te raken!
- P.C. Cast & Kristin Cast - Verraden. Het eerste boek van P.C. Cast & Kristin Cast ligt al mijn kast, nu wil ik alleen de andere 7 delen nog!
 
CD's:
- Pixie Lott - Turn It Up. Ik weet nog dat het eerste nummer van Pixie Lott op de radio was en ik was meteen verliefd! De daarop volgende nummers waren ook zo ontzettend goed, maar telkens kocht ik haar cd maar niet. Ik wil hem nog steeds hebben!
- Bruno Mars - Doo-Wops & Hooligans. De cd van Bruno Mars staat ook al tijden op mijn verlanglijstje. Hihi, ik vind de naam enkel al leuk!
- Glee: Volume 4. Ik heb de eerste 3 Volume - CD's van Glee en ik zou de rest graag ook nog willen, dus we gaan langzaam het rijtje af.
- Adele - 21. '19' heb ik ook nog niet, maar ik wil het liefst '21' hebben. De liedjes die op deze cd staan, zijn het meest geluisterd op mijn Spotify.
- Kelly Clarkson - Stronger. Ik ben Kelly Clarkson - fan, voor als je het nog niet wist. Ik hou van haar muziek en haarzelf als persoon. Haar liedjes als 'Because of You' en 'Beautiful Disaster' luister ik nog wekelijks!
- Taylor Swift - RED. Oei, er is veel haat naar Taylor Swift. Vooral omdat ze nu met Harry Styles van One Direction gaat. Ik ben zelf als groot One Direction - fan ook niet helemaal weg van die combinatie, maar om haar nou de grond in te trappen en te zeggen dat haar muziek vreselijk is? Nee, sorry... Ik hou van haar muziek en je moet eerlijk zijn: De liedjes die ze maakt door haar liefdesverdriet zijn wel altijd heel goed, vind ik. Dus ik vraag me af wat voor album er uitkomt wanneer deze relatie ten einde is! Ik kan niet wachten tot ik haar laatste nieuwe album heb!
- Cher Lloyd - Sticks & Stones. Ja, ik ben een van de enigen die Cher Lloyd echt goed vind. Ze was een van mijn favorieten bij The Xfactor UK. Haar muziekstijl bevalt me wel!
- Jessie J - Who You Are. Do I need to say more?

Films:
- Just Like Heaven. Deze film heb ik al honderd keer gezien en ben hem nog lang niet zat! Dus ik verwelkom deze graag in mijn kast.
- Twilight: Breaking Dawn Part I. Ik ben gek op de Twilight films. De eerste drie delen heb ik al, dus ik wil deze graag nog hebben. Oh ja en daarna nog Part II.
- Charlie St. Cloud. Zac Efron.
- Easy A. Lijkt me zo'n fantastische film! Daarbij is Emma Stones een fantastisch actrice!
- How To Make Love To A Woman. Een film die nergens, maar dan ook nergens te krijgen is! Ik wil deze zo graag zien! Ian Somerhalder! Die trailer! Kom op! Waar kan ik die film vandaan halen!?
- New Year's Eve. Toepasselijk, he?
- The Hunger Games. Eigenlijk hoef ik hier ook niet zoveel uitleg bij te geven. Een goede en een leuke film. Ik ben trouwens een klein beetje verliefd op Peeta. Een klein beetje maar...
- What A Girl Wants. Deze film heb ik ook al tientallen keren gezien. Ik ben gek op de film waar Amanda Bynes in speelt. Ze is een leuke actrice, al blijkt ze in het echt niet zo'n fantastisch persoon te zijn. Ze is in de films een leuke persoonlijkheid en dit echt een leuke, maar ook mooie film!
 
Nogmaals een fijne kerst!
 
Liefs, Romy.

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive