Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
maandag 24 december 2012

Diary: #2

 
Het is weer tijd voor mijn Diary van de afgelopen twee weken! Ik heb zoveel gedaan en zo weinig tijd gehad voor bloggen en andere dingen. Het was wel onwijs leuk, maar jemig, ik had echt te weinig tijd voor mezelf!
 
De grootste kerstboom van Nederland werd twee weken geleden weer aangedaan en in die twee weken daarna waren er allerlei activiteiten. Zo ook op de eerste dinsdag, waar Johannes en Leona van The Voice of Holland langs kwamen. Dat wilde ik natuurlijk niet missen en aangezien ik er twintig minuten fietsen vandaan woon ben ik samen met een vriendin gaan kijken naar Leona, aangezien dat echt mijn favoriet was! Daarna hebben we lekker een patatje gegeten bij de snackbar.
 
Die donderdag ging ik met mijn papa de stad in. Ik had nog lekkere warme winterschoenen nodig en die gingen we halen. Daarna heb ik mijn vader meegesleurd naar de Starbucks. Ik probeer hem er altijd van te overtuigen dat het heerlijk is, maar mijn vader houd alleen maar van zwarte, sterke koffie. Dus we bestelden er eentje voor hem en lieten hem extra sterk maken en ik nam een Latte Speculaas. Yum yum! Het beste was nog dat mijn vader toegaf dat het eigenlijk wel heel lekkere koffie was!
 
Vrijdagochtend ging ik met mijn mama naar Trier voor een weekend, waar jullie al veel over gelezen hebben en gaan zien de komende dagen. We hebben daar zoveel gegeten, echt niet normaal. Ik krijg er automatisch buikpijn van als ik eraan denk. Broodjes met kaas, sla, tomaat, en komkommer, taart en warme chocolademelk, pasta, cakebollen met vanille saus en nutella. Echt heerlijk! Ook kwam ik daar een fantastisch jurkje voor kerst tegen die ik heb gekocht. Het was ook heerlijk om in het hotel lekker gezond te kunnen ontbijten met yoghurt en muesli. Yammie!
 
Afgelopen dinsdag ging ik met mijn moeder naar de voorstelling Aspects of Love. Deze had ik al een keer gezien en ik moet eerlijk zeggen dat ik hem niet echt fantastisch vond. Maar deze kaartjes hadden we nog liggen, dus ik moest wel meegaan, vond ik. Ik had het haar beloofd. Deze keer vond ik de show iets minder saai, gelukkig!
 
Donderdag had ik Kerstgala van mijn school! Ik had er zo'n zin in. We gingen met zijn allen naar een vriendin, die zo'n driekwartier lang mijn haren onder handen heeft genomen om ze te krullen. Het was zo mooi! Het gala was een groot feest en ontzettend gezellig! Naderhand werden we na een uur lang in de vrieskou wachten, opgehaald door een taxi en naar haar huis gebracht, waar we sliepen. De volgende dag moesten we enkel om kwart voor tien weer op school zijn. Oeps! Dat was een korte nacht. Zeker doordat we toen we om half vier thuis kwamen en daarna nog broodjes Unox en nasi naar binnen hebben zitten werken en maar niet gingen slapen! Maar het was gelukkig uit te houden en om de vakantie daarna te vieren zijn we lekker Subway gaan eten!
 
Hoe waren de laatste twee weken voor jullie?
 
Liefs, Romy.


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive