Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zondag 4 november 2012

New Hair!

 
Afgelopen vrijdag ben ik naar de kapper geweest. Het was hoog nodig om mijn haar te laten knippen, want dat was al minstens driekwart jaar niet gebeurd. Van tevoren had ik wel al wat leuke dingen gezocht om te laten doen met mijn haar. Ik wilde mijn haar niet veel korter hebben (Jammer, missie mislukt!), maar misschien wel wat met kleur spelen. Toch ben ik toen ik bij de kapper was maar gegaan voor laagjes en heb het daar maar even bij gelaten. Ik wil heel graag dip dye in mijn haar laten doen met een donkerbruine kleur. Toen ik daar was, werd me aangeraden om even rustig te kijken naar wat voor vorm en welke kleur precies. Ik ga denk ik na sinterklaas nog even terug om dan mijn haar te laten verven, hihi. Ik ben er nu al zenuwachtig voor. Op dit moment is mijn haar dus een stuk korter. Ik schrok er echt van, want ik wilde maar een cm of twee/drie eraf, maar niet meer dan dat. Ik denk dat er wel 10 á 15 cm vanaf is! Ach ja, het groeit wel weer aan, maar alsnog baal ik er wel van. Voor de rest zal mijn pony binnenkort wel normaal gaan vallen en oogt mijn haar enkel een stuk gezonder, hihi! Dat was natuurlijk mijn doel!
 
Liefs, Romy.


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive