Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
maandag 5 november 2012

Bucket List: #1

Bucket Lists, ik kom ze regelmatig tegen en denk dan altijd bij mezelf: 'Oh ja, dat wil ik ook nog doen later!' Het lijkt me leuk om aan jullie te laten zien wat ik later graag nog zou willen doen. De dingen die ik nog wil doen voor ik dood ga later. Mijn lijstje is eindeloos lang en ik ga ze ook echt niet allemaal neerzetten, maar wel een paar ervan.
 
Dit wil ik al ontzettend lang. Ik ga aankomend jaar na mijn examen waarschijnlijk met een groep vrienden op vakantie. We weten nog niet waar, maar een camping zou wel ontzettend gaaf zijn! Het lijkt me echt heerlijk om met z'n allen om een kampvuurtje heen te zitten of gezellig tot laat in de nacht buiten te zijn, maar dan heb ik ook wel een typische vakantie voor me neus, haha.

Hmm, deze kwam ik tegen op Tumblr en eigenlijk zou ik dit stiekem wel willen. Ik heb Wicked vijf keer gezien in Nederland en nog steeds zou ik nog een keer naar die musical kunnen gaan en dat is echt niet bij elke musical zo. Het verhaal blijft me boeien en de Nederlandse Elphaba is natuurlijk echt de meest fantastische zangeres van Nederland en misschien ook wel Europa, naar mijn mening natuurlijk. Ik zou Wicked dolgraag op broadway willen zien. Ik zou graag willen zien hoe ze daar tegen het verhaal aankijken en hoe ze dat spelen.

Zegt genoeg, toch? Het lijkt me echt heel romantisch als je met iemand waarvan je echt houdt samen naar de sterren kan kijken. Ik denk dat iedereen dat wel heel romantisch zou vinden of niet dan?

Bijna 3 jaar geleden ben ik naar London geweest en sinds ik weer terug in Nederland ben, wil ik terug. Toen ik daar was, heb ik vaak gezegd dat ik daar niet zou kunnen leven door de drukte, maar ik kwam in de drukste tijd van het jaar. Ik zou het eigenlijk echt fantastisch vinden om daar te wonen. Het is niet te ver van Nederland af, het is een magische stad vind ik zelf en je hebt er alles! Het enige nadeel: het is duur, heel duur!
 
Wat zouden jullie nog graag willen doen in je leven?
 
Liefs, Romy.


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive