Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
woensdag 17 oktober 2012

That's so me: #2

Vandaag het tweede artikel van 'That's so me!' Ik ben een Tumblr-freak! Ik volg ontzettend veel tumblr-pagina's en ik blijf maar rebloggen. Daarbij volg ik ook veel pagina's als 'Beforeidie', 'Justgirlythings' en 'Teenager Post'. Elke keer als ik daar weer eens op kijk zie ik zoveel dingen die met mij te maken hebben. Quotes die gewoon typisch mij zijn. Deze dingen vind ik zelf ook vaak heel leuk om terug te zien op andere blogs, zo krijg je meer een beeld van deze mensen en het leest ook heerlijk weg. Hope you like it!

Ik ben twitter-verslaafd. Op mijn twitter van mijn blog zit ik eigenlijk bijna nooit. Dat komt omdat ik ook een persoonlijke twitter heb, waar ik veel meer op post. Ik lees serieus alles terug! Ook al heb ik honderden berichten, haha. Ik ben gewoon bang iets te missen. Daarbij tweet ik redelijk veel, maar niet voor de onnodige dingen, zoals: 'Ik ga naar de wc'. Maar twee twitterpagina's bijhouden is best lastig soms. Ik denk dat ik het daarom gewoon bij eentje ga houden en mijn twitterpagina verwijder voor mijn blog. Ik laat jullie mij gewoon volgen via mijn persoonlijke twitter, denk ik.

Ik ben gek, maar dan ook echt gek op fruitsalades. Ik maak er minstens eentje per week. Gewoon puur omdat het gezond is, maar ook heel lekker. Ik ben gek op fruit, maar meestal te lui om het te pakken. Op zondag maak ik meestal uitgebreid gebruik van dat ik tijd heb om het te maken.

Okay, ik heb een haat-liefdeverhouding met wafels. Ik vind ze heerlijk! Ik kan er zoveel van eten als ik wil. Maar aan de andere kant heeft een wafel voor ruzie gezorgt in mijn vriendengroep. Het begon met een wafel die niet eerlijk verdeeld werd en toen kwamen daar weer allemaal persoonlijke ruzies van. I blame the waffle!

Als laatste een soort van quote die toch wel een beetje op mij slaat. Ik betrap mezelf er vaak op dat ik tegen mezelf zeg dat ik iets niet kan. Dat ik niet teveel moet verwachten of hopen. Toch vind ik het belangrijk dat je dat wel doet. De mensen met de grootste dromen zijn vaak ook de mensen die het halen!
 
Dit was het tweede deel van That's so me. Welke van de bovenstaande passen ook bij jou?
 
Liefs, Romy.
 

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive