Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
donderdag 18 oktober 2012

Tag: Liebster Award / 11 Questions

Aww, ik heb van 'Jadoire een tag gekregen voor de Liebster Award. Echt ontzettend leuk! Ik vind de tag erg leuk om te doen en het is een ontzettend leuke tag door het feit dat elke vraag anders kan zijn. Dankjewel, Kimberley!
 
 
De regels:- Iedereen die genomineerd is moet 11 dingen over zichzelf vertellen,
het maakt niet uit wat.
- Je beantwoord 11 vragen die je hebt gekregen van degene
die jou genomineerd heeft.
- Je kiest 11 andere bloggers die je wilt nomineren.
- Je laat de bloggers weten dat je ze genomineerd hebt.
- Degene die je nomineert, kan jou niet terug nomineren.
 
11 Dingen over jezelf:
1. Ik heb een ontzettend aparte kledingstijl. Ik hou van van alles. Iedereen vind felle kleuren altijd erg typerend voor mij. Als ik in een winkel sta met een vriendin pakt ze altijd de felgekleurde kleding en zegt: 'Romy, dit is helemaal wat voor jou'. Ik vind het leuk, maar daarentegen heb ik ook nog de kant met de wat neutralere kleuren. Ik zou eigenlijk alles dragen en niets is te gek voor mij. Oké jurken die Lady Gaga draagt bijvoorbeeld zou ik niet dragen, maar ik hou van gewaagd, hihi.
2. Ik ben best wel lui. Ik wil zoveel dingen doen en neem het me vaak voor om het te doen, maar ik doe het gewoon nooit! Denk aan bakken, tekenen, schilderen, huiswerk maken, verhalen schrijven, etc. Erg irritant en ik moet mezelf er ook echt toe dwingen, want anders doe ik het gewoon niet.
3. Ik heb een erge vorm van faalangst. Op de basisschool had ik nooit ergens last van en was ik gek op alles wat met presenteren te maken had. Op de Middelbare school werd ik steeds zenuwachtiger voor een presentatie, zo erg dat ik telkens moest huilen. Daarbij werd ik bij toetsen helemaal gek als ik andere mensen zag schrijven en dat zij wel wisten wat ze moesten doen en ik het door mezelf te druk te maken het gewoon niet meer wist. Na een test is eruit gekomen dat ik faalangst had. Dit hadden ik en de mensen in mijn naaste omgeving nooit verwacht!
4. Ik heb een kleine crush op Ian Somerhalder. I love bad guys! In The Vampire Diaries is hij zoo leuk en knap en... Je weet het zelf wel!
5. Ik zou zo graag een keer naar New York gaan! Dat staat al zo lang op mijn to do lijstje. Wat lijkt het me fantastisch om zo omgeven te zijn door al die hoge gebouwen en heerlijk te kunnen shoppen! Daarbij naar Broadway gaan en Times Square. Ik wil!
6. Ik moet niezen van mint. Wanneer ik een kauwgompje eet, wanneer ik een pepermuntje eet, wanneer ik een mentos eet, altijd! Ik weet niet wat het is, misschien ben ik wel allergisch voor een bepaalde stof erin?
7. Ik ben een keer een les uitgestuurd op school, omdat ik in mezelf praatte tijdens een toets, haha. Ik moest twee uur nakomen. Zelfs de lerares had na afloop spijt, want die wist dat ik zoiets niet zou doen, maar reageerd in de les heel boos. Dus ik mocht mijn huiswerk maken in het nablijflokaal en hoefde geen Spaanse boeken over te schrijven, wat je normaal moet doen.
8. Ik wil later een tattoo. Ik weet nog niet precies waar en wat, maar op een plek waar het niet teveel opvalt, bijvoorbeeld op mijn voet of heup. Ik wil het liefst een tekst of een vorm wat veel betekenis voor me heeft over wat ik bereikt heb door in mezelf te geloven. Ik ben iemand die erg onzeker is geweest en eigenlijk ook nog wel ben. Ik heb nooit in mezelf geloofd, doordat anderen dat ook niet deden en mij naar beneden haalden. Maar ik weet dat ik dingen kan bereiken als ik dat wil en het lijkt me mooi om iets te hebben waarmee je jezelf elke keer kan laten zien wat je kan en hebt bereikt.
9. Ik ben flink aan het gezond eten geweest vorig jaar en ben daarmee 8 kilo kwijt geraakt. Doordat ik dat op een manier gedaan heb wat niets te maken had met echt lijnen ben ik deze kilo's nog steeds kwijt, hoe slecht ik ook eet!
10. Ik hou van voetbal. Ja, echt! Ik ben er gek op. Ik kijk het liefst naar wedstrijden uit de Eredivisie, maar helaas heb ik heel weinig tijd. Ik zie dus maar de helft. De wedstrijden van Nederland mis ik bijna nooit en ben retefanatiek! Ik heb alleen vaak ruzie met mensen uit mijn vriendengroep die helemaal voor FC Utrecht zijn en ik najaa... niet. Ik ben voor ongeveer de ergste vijand van Utrecht, hihi. I'm sorry, guys!
11. Ik ben toen ik klein was gebeten door een pauw op de kinderboerderij. Dat staat echt in mijn geheugen. Ik weet nog precies hoe het was. Ik wilde een geitje brood geven en opeens beet de pauw die ernaast stond in mijn pink. Het litteken is nog steeds duidelijk zichtbaar op mijn pink, haha. Echt een oorlogswond, dus!


11 Vragen van degene die mij genomineerd heeft:
Waarom ben jij begonnen met bloggen? Wilde je gewoon je gedachten van je afschrijven, wilde je mensen informeren over beauty producten, etc.?
Hmm, goede vraag. Een vriendin van mij had een beautyblog en die ging ik regelmatig lezen. Ik vond het zo leuk dat ze dat deed en elke keer als ik een stukje van haar of iemand anders las, begonnen mijn vingers te kriebelen om ook iets te schrijven. Dus uiteindelijk begon ik een beautyblog. Daarna ben ik toch meer overgegaan op de persoonlijkere stukken en meer lifestyle. Op dit moment heb ik mijn blog zelfs helemaal naar lifestyle gemaakt, want dat schrijft voor mij veel fijner weg en ik heb veel meer inspiratie hiervoor!
Hoe zou jij jouw karakter omschrijven?
Ik vind dat moeilijk om over mezelf te zeggen. Ik ben eigenlijk altijd heel vrolijk, maar ik kan enorm vervelend zijn doordat ik heel snel praat en ook heel veel. Je moet me echt de mond snoeren, want anders kom je soms niet eens aan het woord! Daarentegen ben ik wel een echte doorzetter en een harde werken. Als ik iets wil dan moet ik ook net zolang doorgaan totdat ik het heb bereikt. Iets wat ik van mezelf weet, maar ook vaak van anderen vaak hoor.
Wat is jouw levensmotto?
Mijn levensmotto is eigenlijk een hele simpele. 'Je mag hopen, maar nooit verwachten.' Het is iets wat ik afgelopen jaren heb geleerd. Je mag hopen dat iets lukt, maar zodra je verwacht dat iets gaat lukken, dan is de teleurstelling des te groter! Nooit doen!
Geloof jij in geluk/leven na de dood/geest, dat soort zaken?
Ja, ik geloof er wel in. Ik heb er zelf niet zoveel mee te maken, maar ik geloof dat er echt mensen zijn die geesten kunnen zien. Ik geloof ook wel dat er iets is na de dood, misschien. Zeker weten doe ik het niet, maar als er iets is, dan is er iets.
Je hebt een blog hé, aduh. Heeft iemand je ooit wel is herkent op straat of op een feestje?
Nee, nog nooit, haha. Mijn blog is niet ontzettend groot, dus het is ook niet te verwachten.
Over welk ding in je leven, die je bereikt hebt, ben je het meeste trots op?
Oei, dat is een moeilijke. Ik ben op zoveel dingen trots en ik heb zoveel dingen meegemaakt voor mezelf waar ik trots op ben al is het nog zo klein. Ik ben trots op het feit dat ik mijn onzekerheid aan het overwinnen ben. Ik ben trots op dat ik modern ben gaan leren en zo mijn gevoelens beter in bedwang kan houden. Ik ben trots op het feit dat ik met Tony Neef en Paul de Munnik op het podium heb mogen staan. Ik ben trots dat ik mijn theorie heb gehaald voor mijn rijbewijs. Er zijn zoveel dingen om trots op te zijn!
Hoe kom jij aan inspiratie?
Overal. Op straat, op andere blogs, uit tijdschriften, van mijn bureau waar allemaal zooi ligt. Het kan me zo in een keer te binnen schieten!
Welke DIY heb jij altijd zelf al is willen uitvoeren?
De Memory Jar. Die vind ik altijd zo ontzettend leuk, die ga ik echt nog een keer maken!
Wat is je lievelingskleur en wat zegt die over jou?
Op dit moment heb ik niet echt een lievelingskleur. Ik heb het nooit echt met lievelingsdingen. Het veranderd naderhand toch wel weer. Vroeger had ik er daarentegen wel een, namelijk geel. Ik vond alles veel vrolijker met geel. Het zegt wel over mij dat ik altijd vrolijkheid wilde en geen somberheid. Ik probeerde ook altijd te laten zien van mezelf dat ik vrolijk was, al was ik het niet.
Naar wie kijk je op/ wie bewonder je echt?
Dat zijn zoveel mensen! Niet alleen bekende mensen, maar ook mensen in mijn naaste omgeving. Echte vechters, mensen die streven en vechten naar wat ze willen bereiken, de altijd positieve mensen, de mensen die er altijd maar voor mensen zijn. Als ik dan een bekendheid moet nemen die ik bewonder kom ik bijvoorbeeld op Chantal Janzen uit. Die vrouw heeft een fantastische baan, is ontzettend mooi, kan overal mee uit de voeten. Ik bewonder haar echt. Zij heeft toen ze klein was een droom gehad die ze heeft doorgezet en heeft bereikt. Daarbij heeft ze de baan waar ik van droom, haha.
Als je een moment uit je leven opnieuw mocht herbeleven, welk moment zou dit dan zijn?
Heel veel momenten, maar vooral de momenten die ik met mijn vriendinnen heb meegemaakt. De momenten waarop ik zo hard gelachen heb dat ik bijna stikte, dat ik me op dat moment niet gelukkiger kon wensen. Ik heb namelijk de meest lieve vriendinnen die je je maar kan wensen!

 
 11 Bloggers die ik nomineer:
- Because I Love Beauty
- Beauty 'n Spice
- Big Beauty Secrets
- DailySam
- Ik ha dy leaf
- Jesdiny
- Remote Reporter
- The Change
- Vanesrawr
- Written Memories
- Sweet Silver Lining

11 Vragen voor de genomineerden:
1. Waar ben jij het meest dankbaar voor in je leven?
2. Noem jouw 3 meest positieve karaktereigenschappen op.
3. Wat is je favoriete hobby en waarom?
4. Wat is het mooiste/belangrijkste wat je tot nu toe hebt bereikt in je leven?
5. Welk seizoen vind je het leukste en waarom?
6. Wat vind jij de grootste afknapper?
7. Wat is jouw grootste angst?
8. Paars of blauw?
9. Stel dat je mag shoppen met €10.000 en je moet het allemaal uitgeven. Wat zou je ervan kopen?
10. Welk muziekinstrument bespeel je of zou je willen bespelen?
11. Verzamel je iets? Zo ja, wat dan?

Liefs, Romy.

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive