Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
woensdag 10 oktober 2012

New in: V&D.


 

 
Ik ben weer wezen shoppen met mijn moeder. Ik heb eigenlijk meer gekocht, maar dat komt in een ander artikeltje. Dit is allemaal iets meer de fashion-kant. Lang geleden vond ik op Tumblr een plaatje van een meisje met handschoenen met een pandagezichtje erop. Ik ben er ongeveer een jaar lang naar op zoek geweest, maar toen ik niets vond had ik het opgegeven. Er zijn nu twee jaar voorbij en wat kwam ik tegen bij de V&D? Precies diezelfde handschoenen! Daarbij zat ook nog een muts en ik moest ze gewoon hebben! Dus ik heb deze meteen in mijn mandje gegooid, haha. Ze waren bij elkaar €12!
 
Ook ben ik al een tijdje op zoek geweest naar een leren jasje. Iets wat mij goed stond. Dat was nog ene helse klus, ook. Bijna alle leren jasjes zijn kort en dan komen net mijn vetrolletjes aan de zijkant er onderuit, om het nog maar netjes te zeggen. Ik vind het zelf superlelijk. Toen kwam ik deze tegen bij de V&D en deze stond perfect. Ik kreeg het niet goed op de foto, maar deze maakt mijn outfits vaak wat stoerder. Zelfs mijn vader vond het leuk en dat wil zeker weten wat zeggen! Deze leren jas was €39,95, dus ook niet veels te duur!
 
Ik ben zo blij met deze spullen, wat vinden jullie ervan?
 
Liefs, Romy.
 


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive