Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
donderdag 11 oktober 2012

Food: Fruit Smoothie

Vorige week kwam er een My Life in Pictures - artikel online en daarin kwam een foto voorbij van mijn blueberrie smoothie. Er werd gevraagd hoe je die maakte (althans dat denk ik, haha) en natuurlijk wil ik daar best even een artikeltje over schrijven.
 
Ik ben zelf gek op smoothies. Ik maak er elke week sowieso één a twee. Ik ben nogal lui en soms is zelfs dat nog teveel werk voor me, haha. Nou ja, eigenlijk heb ik gewoon geen tijd. Maar als ik ze maak dan drink ik ze op met veel liefde. Daarbij is een smoothie ook heel gezond en je krijgt je fruit binnen. Dat is voor mijzelf hard nodig, omdat ik het heel druk heb en veels te weinig eet. Ik kom snel fruit tekort en een smoothie is een handige manier om dit toch een beetje in orde te houden.
 
 
 
 
 
Je hebt nodig:
- Magere Yoghurt.
- Eén of meerdere stukken fruit die jij in jouw smoothie wilt hebben.
- Eventueel vloeibare suiker of gezoete vloeistof.

Als eerst neem je iets waarin je de smoothie wilt gaan mixen. Ik heb zelf een ronde maatbeker genomen. Daarin gooi je eerst de yoghurt tot een hoeveelheid die jij in je smoothie wilt hebben. Daarna gooi je het fruit er bovenop. In mijn geval waren dit blauwe bessen en een banaan. Dit doe je ook in de hoeveelheid die jij wilt. Wanneer je meer yoghurt erin doet zal je smoothie iets zuurder smaken, doe je er wat meer fruit in, dan wordt je smoothie wat zoeter. Daarna mix of pureer je de smoothie, totdat er geen ontzettend grote stukken fruit meer inzitten en de yoghurt en het fruit goed door elkaar zitten. Proef altijd even van tevoren of je hem goed vind, want als je hem nog te zuur vind, kun je er een klein beetje vloeibare suiker doorheen gooien, zodat iets zoeter wordt. In vloeibare suiker zitten geen ongezonde vetten, dus het is ook niet superslecht voor je.
Wanneer je banaan in je smoothie gebruikt, moet je erop rekenen dat je smoothie automatisch dikker wordt en het soms moeilijk weg te krijgen is met een rietje. Dat probleem had ik dus met deze smoothie, haha.
 
Hopelijk hebben jullie er wat aan!
Wat vinden jullie een lekkere smoothie?
 
Liefs, Romy.

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive