Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
maandag 22 oktober 2012

New in: Gone Angst

 
Een tijdje geleden was het Kinderboekenweek en met de Kinderboekenweek heeft mijn oma een bepaalde traditie. Elk jaar gaat zij met haar kleinkinderen naar de boekenwinkel, waar iedereen van haar een boek mag uitzoeken. Dit doet ze al vanaf dat ik heel klein was en het is voor mij niet meer dan normaal dat mijn oma een week voor de Kinderboekenweek belt om te vragen wanneer wij allemaal kunnen om eventjes in een half uurtje/uurtje een boek uit te zoeken. Zowel vroeger als nu weet ik al meteen welk boek ik wil hebben. Vroeger was ik al echt een boekenwurm en nu lees ik nog net zo graag, alleen heb ik er weinig tijd voor. Mijn boeken-wishlist is enorm lang en ook dit keer had ik al een keuze gemaakt.
Twee weken geleden op de vrijdag gingen wij naar de boekenwinkel en ik liep al door naar het voor mij - bestemde hoekje, waar ik toch nog even twijfelde tussen Vrees Me en Gone Angst, maar uiteindelijk toch voor de laatste koos. Ik heb namelijk de andere boeken ook allemaal al in mijn kast liggen en wil graag de collectie compleet houden, haha. Dus:
 
Thank you, lieve oma! <3 strong="strong">
 
Heeft een van jullie dit boek al gelezen?
 
Liefs, Romy.


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive