Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zondag 21 oktober 2012

Hoe ging mijn auditie?

 
De mensen die al een tijdje mijn blog volgen weten dat ik ongeveer 3 a 4 weken geleden auditie heb gedaan op school voor de talentenklas van Lucia Marthas. Lucia Marthas geeft sinds dit jaar les op mijn school en er waren audities. Ik had het jullie gemeld, maar ik heb nog niet veel verder erover geschreven, dus bij deze.
 
Donderdag was de dag van mijn auditie en ik stond donderdagochtend op met een enorme knoop in mijn maag. Bleh, ik had op dat moment twee blessures in mijn rechter bovenbeen en linker voet. Ik baalde als een stekker, want het voelde gewoon al niet goed. Maar toch moest ik van mezelf naar die auditie. Ik had me ervoor opgegeven en al wist ik dat ik niet goed genoeg zou zijn, ik moest het van mezelf doen. Toch is het redelijk balen als je weet dat je veel dingen niet kan. Dus die ochtend heb ik even van alles geprobeerd en gekeken tot hoever mijn lichaam kon.
Die middag had ik de auditie en we kregen twee verschillende choreografieën. Hoewel deze dansschool/opleiding over allemaal verschillende stijlen gaat, kregen we twee keer een streetdance/hiphop choreografie. Aan de ene kant goed, want hiphop is natuurlijk echt mijn stijl, maar aan de andere kant was dit het meest lastig met het aanspannen van mijn spieren in mijn benen en voeten. Ik danste me helemaal de ribben uit het lijf, maar ik merkte dat ik veel dingen niet kon en ook dat zagen ze. Daarbij werd er veel op lenigheid gelet. Je moet lenig zijn en wat ik ook merkte is dat alle mensen die echt lenig waren en helemaal in een spagaat konden meteen door waren, eigenlijk. Die zaten in het 'beste' groepje. Ik kreeg een aantal keer een verschillende sticker (voor de groep waarin je qua niveau zat) op en merkte al aan het eind dat ik niet bij het groepje zou zitten van de 'talentenklas'. Maar toen ik een week later op het bord keek stond mijn naam op de lijst! Ze hebben er twee klassen van gemaakt! Eentje voor de echte talentenklas en eentje die er bijna is, maar nog meer moet leren. Ik zit bij die laatste groep en ik ben er blij mee. Ik was helemaal niet blij met mijn auditie en heb veel moeten laten gaan, maar nu kan ik me toch bewijzen! Dat doet me vooral heel goed, omdat ik weet dat ik zoveel beter kan! Hihi, ik kan niet wachten tot de lessen beginnen!
 
Liefs, Romy.


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive