Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
dinsdag 4 september 2012

Weekend France &nd Belgium: Kortrijk.

Gister vertelde ik al over mijn eerste dagje van mijn weekendje weg. Ik ben lekker naar Lille geweest en daarna zijn we doorgereden naar Kortrijk. Dat ligt net over de grens van Frankrijk naar Belgiƫ en het was een ontzettend mooie en schattige stad. We hebben die avond ingecheckt bij het hotel en konden daarna op eigen houtje even wat gaan eten en drinken. We hebben met een paar andere mensen heerlijk gegeten bij een van de terrasjes aan de overkant, want het was een ontzettend leuk plein met een stuk of twintig terrasjes. We gingen eerst wat drinken bij een terrasje waar echt ontzettend onaardig personeel was. Hij keek ons geen seconde aan en durfde het zelfs te wagen om te zeggen: 'Gaat er nog wat gebeuren vandaag'. Nou, dat werd het niet, haha. Dus we zijn lekker ergens anders nog wat wezen eten en het eten was ontzettend goed! Als voorgerecht lekker kaaskroketjes en als hoofdgerecht peppersteak! Give me more! Het was zo onwijs gezellig en hebben daar zeker tot 22:00 gezeten, waarna mijn moeder en ik lekker naar het hotel gingen om bij te komen en te gaan slapen.
 
De volgende ochtend werden we wakker om 07:30 en was het, nadat we ons hadden opgefrist, tijd voor het ontbijt, waar ontzettend veel keuze uit was! Roerei met bacon, croissantjes, koffiebroodjes, puddingbroodjes, fruit, bolletjes, verschillende soorten kaas, etc. Zo heerlijk! We hebben ons lekker vol gegeten en zijn daarna nog lekker op de hotelkamer wat wezen liggen. Om 12:00 was het tijd om uit te checken. We hadden de stadstour geskipt, want we wilden liever zelf nog wat rondlopen, maar dat kwam er niet van. We leerden nog wat andere mensen kennen en hebben daar zo'n 4 uur op het terras gezeten met zo ongeveer 27 graden en met een overheerlijke cappuccino en tosti! Yummie! Daarna was het helaas alweer tijd om naar huis te gaan, wat erg jammer was. Het was een ontzettend gezellige reis! Thank you, mummie! Zie hieronder de foto's!
 
Liefs, Romy.
 
 











Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive