Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
donderdag 13 september 2012

Optreden Musicaldag 2012!

Afgelopen dinsdag was het zover! Ik ging optreden bij de opening van het theater bij ons in het centrum. Hier hebben ze twee weken voor genomen om deze opening te vieren en afgelopen dinsdag was het musicaldag. Mijn musicalgroep deed daar aan mee en we zongen de liedjes 'One' uit A Chorus Line en 'Mamma Mia'. We waren allemaal heel fel gekleurd en die liedjes gingen onwijs goed. Het geeft toch altijd zo'n kick als je dan op het podium staat en lekker mag los gaan. Daarbij waren wij de gelukkigen die mochten optreden met de Special Guest, Tony Neef! Waaat!? Tony Neef is voor mij toch echt ergens een beetje een voorbeeld van iemand die veel bereikt heeft in zijn carriere en het was dus echt een enorme eer om met hem op het podium te staan! Die kans krijg je niet vaak! Het was daarbij ook een ontzettend leuke, grappige en lieve man. We zongen een lied van Wim Sonneveld en daarbij nog een paar andere nummers. Het was super!
 
Liefs, Romy.
 
 

Foto's zijn gemaakt door een lief vriendinnetje van me uit mijn musicalgroep!
 


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive