Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
dinsdag 11 september 2012

Diary: How do I ever survive a busy day like this?

 
Gisteren was het een enorm drukke dag voor mij. Om 08:30 vertrok ik van huis voor een dagje school. De schooltijden waren zwaar om door te komen, want ik had ontzettend slecht geslapen die nacht. Om 14:20 vertrok ik van school naar een tennisbaan voor mijn sportorientatie. Dit is een deel van mijn examen voor gym en ik had dus voor tennis gekozen. We werden naar een bloedhete zaal gebracht waar we gingen tennissen, maar we konden er echt helemaal niks van. Het was er ook nog eens heel benauwd. Gelukkig gaat het om de inzet en niet om hoe goed je speelt! Daarna had ik een half uur om naar het theater te rijden voor een soundcheck voor het optreden van morgen! Ik heb er helemaal zin in! Het is de opening van het theater en wij mogen een aantal liedjes zingen. Ten eerste zingen we 'One' uit 'A Chorus Line'. Het liedje is best lastig, maar ook het dansje dat we erbij doen heb ik gemist. Dus ik moest vandaag nog alles leren! Daarnaast zingen we ook 'Mamma Mia'. Het liedje dat iedereen wel kent! Ook zingen we met een aantal groepen de tweede stem bij Tony Neef! Hoe awesome is dat! Tony Neef is een van de mensen waar ik tegenop kijk en ik sta morgenavond gewoon achter hem op het podium! Mijn dag kan morgen niet meer stuk!
Na mijn soundcheck had ik een rijles. Deze ging er meteen achteraan en wat bleek: ze stond te wachten aan de andere kant van het centrum. Ik heb uit alle macht gerend en ze stond me gewoon klaar uit te lachen! Hoe aardig?! Haha, de rijles ging daarentegen wel ontzettend goed. Een paar stomme foutjes, maar ik leer dingen steeds beter onder de knie te krijgen. Daarna zette ze me af bij mijn dansschool. Er zijn daar proeflessen en met mijn crew ga ik altijd gezellig de proeflessen meedoen. Het was echt leuk om alle meiden weer te zien! Daarbij werd ons stuk van vorig jaar helemaal de wolken in geprezen en dat deed me wel heel erg goed. Het is altijd fijn om te horen dat je iets goeds hebt gedaan, toch?
 
Liefs, Romy.

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive