Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zaterdag 7 juli 2012

My Life in Pictures - Juni 2012.

Van de week zagen jullie al mijn hele inhaalpoging tot My Life in Pictures van Maart t/m Mei. Vandaag krijgen jullie die van Juni te zien!

Een weddenschap gewonnen met onze lerares Duits. Ze zou iets voor ons gaan bakken en we kregen heerlijke appelcake!

Met Tessa naar de bioscoop. Het was echt een enorme bioscoop, haha. Was er zelf nog nooit geweest, dus zat wel even mijn ogen uit te kijken. We gingen naar 'What To Expect When You're Ecpecting'.

Mijn vader had van iemand een oud keyboard gekregen en ik wilde deze dolgraag hebben. Dit geeft mij weer een smoesje om weer te gaan oefenen.

Met lieve Ryanne tijdens mijn dansshow. We hadden soms echt niets te doen en dan gaan wij lekker kletsen bij een raam.

Een Toi Toi Toi'tje van onze danslerares. Erg lief!

Mijn ogen opemaakt. Wat was dat dik, zeg! Ik herkende mezelf niet eens meer terug soms.

Tijdens één van mijn dansen Modern. Ik ben links achter. Dit is dan ook echt één van de enige foto's die genomen is, daar baal ik flink van!

Diezelfde week had ik ook mijn optredens van mijn Musical: You Know My Name (James Bond). Heerlijk om op zo'n podium te staan met een zaal van 500 man voor je neus.

Lieve vriendinnetjes hadden bloemetjes meegenomen na afloop en na een week stonden ze er zelfs nog mooi bij!

Chicken Noodles van de Action. Echt een aanrader!

Een wrap die ik bij iemand anders op de blog was tegen gekomen. De wrap ingesmeerd met kruidenkaas met daarop een gebakken roereitje en schijfjes komkommer! Aanrader!

Eventjes naar de winkel geweest. Een zak Skittles meegenomen en bij de Bruna vond ik een boek die ik al een tijdje wilde hebben, namelijk Sevenster.

Kruimeltaart! Dat gaat er altijd wel in!

Om 10 uur 's avonds begint Romy met de grote schoonmaak van haar kamer. Dit was enkel mijn boekenkast van school...

Pizza Mozzarella!

Ja, ook mijn naam schrijven ze fout bij de Starbucks. Dat terwijl ik nog één van de simpelste namen heb. Al vind ik Romie eigenlijk leuker dan Romy. Hmm, misschien dat ik stiekem mijn naam ga veranderen.

Een lekker rundvlees salade van bij de Aldi vandaan. vind deze echt heerlijk!

De promo cd van Saturday Night Fever gekocht en het programmaboekje van Beauty and the Beast. Dit was de allereerste musical die ik ooit gezien heb!

Ik moest mijn boeken inleveren op school en wat stond er buiten? Juist, een springkussen! Dat hebben ze geweten! Als een paar kleuters van drie hebben we erop gesprongen tot we niet meer konden!

Dit was de maand Juni voor mij. Hoe was jullie maand?


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive