Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
donderdag 1 december 2011

My Life In Pictures - November deel 2!

Vandaag is het tijd voor de November-editie van 'My Life In Pictures'. Het zijn deze keer niet heel veel foto's, maar er zitten wel heel wat leuke tussen!


Mijn nieuwe televisie, waar ik al een jaar op wachtte! Eindelijk heb ik hem gekocht! Hij is heel mooi, maar het was wel jammer dat het na drie dagen kapot ging. Gelukkig wel meteen de volgende dag een nieuwe gehad, maar als je ergens lang voor spaart wil je toch wel graag iets dat heel blijft!

We gingen naar een kerstshow in Leusden, genaamd 'Eurofleur'. Dit doen we elk jaar om inkopen te doen voor kerst, aangezien mijn ouder echte kerstfreakies zijn! Toen kwam ik daar deze uilen tegen en moest meteen denken aan een vriendin van me die helemaal gek is op uilen! Als ze niet zo duur waren geweesd had ik ze meegenomen!

In de vorige 'My Life In Pictures' zag je de 'Wicked-versie' van mijn schilderopdracht. Nu heb ik er een laag overheen gedaan en dit is het resultaat. Een beetje een oude kop, maar voor de rest vind ik hem aardig goed gelukt. Het is nog niet helemaal af. Zo moeten de ogen en de mond nog gedaan worden. De achtergrond wordt nog lekker gouder gemaakt en sommige dingen moeten nog iets meer afgewerkt worden. Maar ik moet er komende tijd toch een einde aan breien.

Mijn uilenoorbellen waar ik zo gek op ben! Ik vind ze zo leuk! Ik heb ze ooit in Duitsland gekocht en ik draag ze echt veels te vaak!

Dit liedje gaan we zingen in de musical die ik samen met mijn musicalklas ga opvoeren aan het einde van het seizoen! Tina Turner - We don't need another hero. Een super mooi liedje!

Tijdens onze excursie naar Den Haag met mijn tekenklas, zagen we vanuit de bus opeens een 'Wicked-tram' voorbij gaan. Ik heb nog nooit zo snel een foto proberen te maken, maar het is gelukt!
Gekkies in Den Haag! Hihi!

Die avond hebben we gyros besteld. Het was wel lekker, maar erg veel! Heb de helft maar weggegooid! Kreeg het echt niet meer op!

Zo, dit was mijn maand November. Hoe was jullie maand? Nog leuke dingen gedaan?



Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive