Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
vrijdag 2 december 2011

Excursie - Den Haag.

We wisten het al een paar maandjes: er zat een excursie aan te komen. Met mijn tekenklas gaan we naar een bepaalde plaats, waar we musea bezoeken en wat vrije tijd hebben. Dit doen we twee keer per jaar. 
Vorig jaar heb ik dit jaar ook gedaan en ben ik naar Den Bosch en Amsterdam geweesd. Dit jaar was Den Haag aan de beurt! En stiekem heb ik ook gehoord dat er plannen zijn om naar Rotterdam te gaan aan het eind van het jaar!

Maar goed, we gaan het hebben over mijn dagje naar Den Haag dat afgelopen dinsdag was. Om 08:15 moesten we op school zijn, waar vandaan de bus om 08:30 vertrok. Vijf klassen, twee bussen. En hoe erg was ik aan het hopen dat ik bij 5havo in de bus zou zitten! Dit omdat ik daar de helft van mijn vorige tekenklas in zou zitten. Maar de school wist het natuurlijk zo te regelen dat wij met de meerderheid van de klassen in de bus zaten, behalve 5havo! Dat was wel even balen.

Toen we buiten moesten gaan wachten bij de bussen en iedereen zo dicht mogelijk bij de ingang van de bus probeerde te komen, begon het te regenen. In de andere bus had iedereen al plaats genomen, maar de leiders van onze bus vonden het heel erg nodig om ons lekker te laten wachten buiten in de regen, waardoor we al bijna doorweekt binnen kwamen.
Zodra we binnen kwamen zag ik het al: er waren 5 plekken waar je met zijn vieren tegenover elkaar kon zitten. Zo snel mogelijk op de eerste beste plek gesprongen, zodat ik met mijn drie vriendinnen in die klas samen kon gaan zitten. En geloof me, dat was een fantastische busreis! Om half 9 's ochtends en keihard meeblèhren met de muziek, haha!

Elke bus ging naar een ander museum. Onze bus ging als eerste naar het Gemeente Museum. We komen daar om 10:00 aan en raad maar hoe laat het museum open ging? Juist, om 11:00. De school had weer eens niets goed geregeld. Dus besloten we om toch eerst naar de Panorma Mesdag te gaan. En heel eerlijk, ik vond het leuk! Het was ontzettend knap gemaakt en ik kan je zeker aanraden om een keertje te gaan kijken. Je wordt er een klein beetje duizelig van, maar het is erg mooi en knap gemaakt. Ik kan niet precies uitleggen wat het is. Een soort van ronde grond waar je op staat met hekken er omheen. Als je daarover kijkt, aan welke kant dan ook lijkt het net alsof je een dorp/het strand op kijkt. Er ligt zand en verderop is een enorm rondlopend (aan alle kanten van waar je ook kijkt) schilderij met zoveel diepte erin dat je misselijk wordt. Het is net alsof je in een wereldbolvormigiets staat, maar dat is het niet. Het lijkt ook alsof het schilderij 30/40 meter van je af is, maar het blijkt maar 14 meter te zijn. Echt diepe respect voor degene die dit heeft gemaakt! Daarna hebben we nog even wat gegeten in het cafeetje.


Daarna zijn we door gegaan naar het Gemeente museum, die dit keer wel open was. Erg leuk, NOT. Ik zou hier niet heen kunnen gaan voor mijn plezier. Wij zijn dan ook alleen maar bezig geweesd met opdrachten en het rondrennen om schilderijen te vinden en daar weer vragen over te maken. We waren dan ook net op tijd klaar! Daarna bleek alleen al dat de andere bus al lang vrije tijd had om te shoppen en wij langer zijn doorgegaan, doordat ze express niets hadden gezegd! Daar waren we allemaal wel een beetje boos om! Onderweg in de bus zagen we nog een Wicked-tram, waar ik helemaal gek van was, haha!


Toen we eindelijk in het centrum werden afgezet, konden we shoppen! Maar ja, ik moest eerst mijn vrienden uit de andere bus vinden. Dus ik heb een beetje rondgedwaald door het centrum, aangezien ik daar nooit eerder was geweesd. We spraken af voor de McDonalds, maar daarna heb ik maar gebeld dat ze naar de Burger King moesten komen, want ik kon natuurlijk niets meer vinden!

Daarna zijn we meteen doorgegaan naar de Lush waar ik heel graag wat wilde kopen. Het grappige bij Lush is altijd dat als je binnenkomt de verkoopster je heel aardig aan gaat staan kijken en bijna de neiging heeft achter je aan te lopen. Dan komen ze nog met de vraag of je weet hoe Lush werkt, waar je dan weer 'ja' op antwoord en de verkoopster weer een beetje afdwaald. Heel gezellig... Maar dan kom je bij de kassa omdat ze daar veel dingen nog hebben liggen. Dan vraag ik hoe duur een product is en dan gaat ze een heel verhaal houden over hoe het werkt en hoe het ruikt. Nee, lieve mevrouw, ik vraag alleen de prijs! Ik heb twee dingen gekocht. De Snow Fairy Shower Gel en de Pow Wow Lipscrub. De Snow Fairy Shower Gel ruikt naar zuurstokken! Ontzettend zoet! En de Pow Wow Lipscrub ruikt naar die ijsjes die je kan kopen van Calippo, volgens mij heten ze Calippo Shot! Heerlijke citroengeur!



Daarna nog een beetje rondgelopen door het stadje en toen was het alweer tijd om terug te gaan.

Het was een gezellige dag met al mijn lieve vriendinnetjes!

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive