Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
donderdag 27 oktober 2011

Daddy Cool 18/10/11

Dinsdag 18 Oktober was het eindelijk zover. Ik ging naar de dansmusical 'Daddy Cool', die in Utrecht speelde. Ik had er zoveel zin in!

Om 16:00 had ik met twee vriendinnen afgesproken bij een tramhalte, waar vandaan we naar Utrecht gingen. De show begon om 20:00, maar we gingen nog even wat eten en daarna lopend naar de Stadsschouwburg.

Eenmaal aangekomen in Utrecht, Hoog-Catharijne doorgelopen en bij het Vreeburg aangekomen, besloten we wat te gaan eten bij KFC. Lekker op ons dooie gemak zitten eten en natuurlijk had ik weer eens een veels te groot menu genomen. En de cola was ook niet te doen! Er zat gewoon een halve liter in zo'n beker en het was dan ook niet raar dat wij daarna als een paar gekken naar de V&D liepen om naar de wc te gaan.


Daarna namen we de benenwagen naar de Stadsschouwburg, wat ongeveer 10 minuten lopen was. De zon scheen de hele middag en ons geluk kon niet op, maar toen we onderweg waren begon het te druppelen. Ik voelde het al aankomen, we zouden de Stadsschouwburg niet droog halen.
Toen de Stadsschouwburg in zicht kwam en het nog steeds druppelde, veranderde ik van mening. We zouden het nog wel kunnen halen! Het begon al iets harder te regenen, maar we hadden nog maar 300 meter te gaan. Maar helaas... 50 meter voordat we onder het afdakje zouden zijn kletterde alles naar beneden!

Bij de Stadsschouwburg stond nergens aangegeven dat 'Daddy Cool' er speelde. Geen enorm doek aan de voorkant, geen poster bij de ingang, alleen een kleine poster aan de zijkant van het theater wat toch niemand ziet. En vandaar dat toen één van de hoofdrolspelers aan kwam lopen, hij vertelde dat hij heel blij was ons te zien, haha. Even een foto genomen en we wachten weer verder.

Maar helaas kwam er verder niemand. En het werd steeds kouder en kouder. Ik kon niet meer stil blijven staan, omdat anders mijn tenen zouden bevriezen en mijn zomerjasje hielp dan ook echt niet zoveel. Om 19:00 zijn we maar naar binnen gegaan.

We zaten op rij 10 en toen we gingen zitten vonden we dat we ontzettend goede plekken hadden! Maar dat veranderde toen er twee ontzettend grote meisjes voor mijn neus gingen zitten en ik geen drol meer kon zien! Tijdens de show zat ik elke keer bij de mensen naast me op schoot om toch nog iets te kunnen zien. En als ik dan eindelijk tussen de twee hoofden door kon kijken, schoven ze hun hoofden weer lekker dichter bij elkaar. Het leek wel of ze het expres deden! Bedankt.






Maar de show was super! Een fantastische musical, waar ik elk moment op wilde staan en mee wilde dansen! Alle liedjes zitten nu de hele tijd in mijn hoofd en ik wil eigenlijk meteen nog een keer gaan, haha. Maar ik hou me in!

Na de show hebben we nog even een paar foto's gescoord met Alessandro en Kim-Lian:


Die met Alessandro is een beetje donker, maar op normale grote zie je alles nog wel.

Het was een hele leuke musical en ik vind het zeker een aanrader voor iedereen die van musicals en dansen houdt! Dus als deze nog een keer in je buurt komt, ga kijken! Ik weet zeker dat je een fantastische avond hebt!

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive