Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
woensdag 28 september 2011

Sleek Nude Collection - Palette 'Au Naturel'.


Elke keer op blogs las ik over het merk 'Sleek'. En elke keer werd ik meer fan. Ik had er geen enkel product van in mijn stash, maar door wat ik las kon ik het alleen maar waarderen. Dus de week voor mijn verjaardag besloot ik er eens verandering in te brengen en als verjaardagscadeautje voor mezelf een Sleek Palette te bestellen. En ik bestelde 'Au Naturel' van de Nude Collection.


Doordat ik al veel gehoord had van mensen dat de palettes veel kleiner waren dan dat de meesten hadden verwacht, had ik er al rekening mee gehouden. Maar toen deze binnenkwam vond ik juist dat deze veel groter was van wat ik toen verwacht had.



De kleuren zijn echt prachtig! Ik vond het al zonde om mijn vinger over het palette heen te halen. Ik hou van neutrale kleuren en deze kleuren waren dan ook echt fantastisch! Na een stuk of honderd foto's maken van hoe mooi het palette wel niet is, besloot ik eindelijk mijn vinger eroverheen te halen.



Maar... de pigmentatie waar ik op gehoopt had was nergens te vinden! De bovenste rij was echt vreselijk! Ik heb een stuk of honderd keer een nieuwe laag eroverheen moeten doen, voordat de kleuren er zo uit kwamen te zijn. En dan vind ik het nog niet goed! De laatste kleur was trouwens wel goed.


Toen ik de moed voor de onderste rij al had opgegeven en ik het, met een wat minder goede stemming, begon te swachten, klaarde mijn humeur weer wat op. De onderste rij is namelijk goed gepigmenteerd! Fantastisch kleuren!


Ik vind Taupe, Conker, Bark en Mineral Earth de mooiste kleuren. Vooral Taupe vind ik erg mooi. Er zit een mooie soort shimmer in en het is echt een kleur die ik zo naar school op zou doen!

Verpakking: 9/10.
Gebruikersgemak: 8/10.
Product: 6/10.
Prijs: 7/10.

Dit palette was nou niet een palette wat echt tot mijn favorieten behoord. Maar toch ben ik er tevreden mee, vooral omdat het mijn eerste Sleek-product is.

Willen jullie nog een ooglook met dit palette zien?



1 reacties:

VeraTCOB zei

Ik heb van meer mensen gehoord dat deze wat tegenvalt qua pigmentatie. Ik heb Storm palette en hier ben ik zeer blij mee!

Een reactie posten

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive